Actievatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

FFgeenInspiratie

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2013
Berichten
13
Had op mijn laptop (HP Pavilion 15-n-014ed) Windows 8 staan.
Heb deze naar 8.1 ge�pdatet en gekloond op SSD. Werkte prima. (na een hoop geklooi om bij de HDD te komen)

Kreeg van de week toch genoeg van Windows 8 en had 7 ge�nstalleerd.
Jammer genoeg heeft HP voornamelijk alleen Windows 8 drivers voor deze laptop.
Ik kreeg niet alles meer goed werkend (o.a de helderheid die niet meer instelbaar was en op max. bleef staan. Au..)
Ook drivers downloaden rechtstreeks van de fabrikanten werkte niet. Dus uiteindelijk een hoop rommel op m'n schone installatie waarbij sommige
drivers wel werkten en sommige niet.

Nu had ik nog een originele Windows 8 pro DVD liggen en heb die ge�nstalleerd. Sleutel ingevoerd en hij was geactiveerd.
Toen (via de store) de update gedaan en hij is niet meer geactiveerd en zegt dat de code niet (meer) werkt.
Ook dit "trucje" hielp niet.

Iemand een oplossing?

Heb ook al 1 kale originele retail versie van Windows 8 en 1 van 8.1 gedownload.
Dus dat heb ik nog achter de hand. Mocht het nodig zijn kan ik dan gelijk 8.1 installeren of moet ik eerst de normale 8 installeren? (i.v.m. de 8 key die in het register zit?) De originele HDD is trouwens inmiddels geformatteerd en als externe HDD in gebruik.. Stom stom..
 
Het is al opgelost.

Heb de retail versie van Windows 8 geïnstalleerd. Toen geüpdatet naar 8.1 en hij blijft nu wel geactiveerd.
Was wel een Engelse versie maar met NL taalpakket weer helemaal goed.
Nu de laatste drivers er nog op zetten. :) En dan toch maar bij Windows 8(.1) blijven.. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan