Adaware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee volgens mij lukt dat niet, dit geeft alleen aan dat er een update is , maar dan moet je deze zelf ophalen in adware.

@ XP_PC

Het internetteken rechtsboven (wereldbol) aanklikken en dan connect, als je achter een proxy zit moet je die eerst nog instellen onder Configure.
Als die update niet werkt kun je altijd deze link gebruiken: http://www.lavasoftusa.com/ls/reflist.zip

Toegevoegd zijn: INPA Ltd. Dialer and TRTI Dialer, Bijgewerkt: Save!, CoolSavings, Aconti (Dialer), UKVideo2 (Dialer), GoIndirect (Dialer) and IGetnet

Groetjes,

Pieter

Ik heb adaware 6 maar verwijderd want hij gaf aan dat ik het bestand Retten.001 kon verwijderen maar dat is wel een recover bestand voor mijn pc, hoewel ik wel begrijp dat het gebruik op eigen risico is, maar toch!!
Fred............

hij maakt automatisch een backup bestand(die je pas kunt vewijderen als je toestemming geeft) en volgens mij kun je de instellingen zo maken, dat adware dat bestand in de ignore(oid) zet en dan wordt ie wel herkend maar niet verwijdert.

maar Pieter[adaware]Arntz zal zo ook wel reageren

maar die programma's zijn totaal verschillend, hebben een ander doel, lijken absoluut niet op elkaar

Hoi Fred,

Kun je de precieze plaats en naam van die file eens geven en hoe Adaware hem noemt als hij in je log opduikt?

@ Pasbeer,

Adaware maakt niet automatisch backups. Je moet na het scannen eerst op quarantaine klikken voor je verwijderd of het in de opties aangeven dat hij automatisch een backup moet maken.
Trouwens niet beide doen, zonde van je schijfruimte. :o

Groetjes,

Pieter

@melaniem: Met Regcleaner hou je geen spyware buiten de deur en zeker geen tracking cookies. Als je geen vertrouwen hebt in adaware, neem/probeer dan Spywareblaster of Spybot S&D ( en kijk dan wel even of die Retten.001 als spyware zien. Beide tools zijn te downloaden bij www.wilders.org

Geplaatst door Pieter Arntz

@ Pasbeer,

Adaware maakt niet automatisch backups. Je moet na het scannen eerst op quarantaine klikken voor je verwijderd of het in de opties aangeven dat hij automatisch een backup moet maken.

Groetjes,

Pieter

Sjips, en ik zag dat al een soort backup, dus niet , maar ik verwijderde deze wel

dat is goed Pieter is zal hem eens opnieuw installeren en dan hoor je het nog van me, want dit is toch wel een beetje link want Retten.001 is natuurlijk geen spyware.
Fred................

update 3-4
Nieuw:
FreeAccess, Gigatech-SuperBar, DialXLite, E-ventures N.K., DialerOffline, MoneyMaker en MyWay-Speedbar BHO,
Aangepast RapidBlaster, eGroup, WebDialer, Weathercast, Save!, SearchAlot, PurityScan en SHopNav.

Reference Number : 0R134 03.04.2003
Internal build : 414
Total size : 270579 Bytes
Signature data size : 264304 Bytes
Reference data size : 6211 Bytes
Signatures total : 6395
Target categories : 8
Target families : 130

Groetjes,

Pieter

Hallo Pieter ik heb ad-aware er weer opgezet en laten scannen, nu vond hij geen retten001 meer raar omdat het de vorige keer wel zo was........
maar ik heb wel gelezen van je dat er een nieuwe update was die moet je wel handmatig doen zag ik?

Op webupdate klikken. Als je dat handmatig noemt?
Het internetteken (wereldbolletje) bovenaan op een na rechts.
Na het updaten Adaware opnieuw starten, als je meteen gaat scannen gebruikt hij de oude nog.

Groetjes,

Pieter

ok dat is gebeurt, en tot nu toe gaat alles prima hij heeft een hoop troep gevonden 106 in totaal

Geplaatst door melaniem
tot nu toe gaat alles prima hij heeft een hoop troep gevonden 106 in totaal

Ik ben benieuwd hoe jij reageert als het niet goed gaat. :D
Laat even weten wat er allemaal gevonden is. Alhoewel ik nog geen "valse meldingen" gezien heb.

Groetjes,

Pieter

Als ik iets vreemds tegen komt dan ben jij de eerste die het hoort haaaaaaaaaa tot helpmij!!!

update 7-4 (0R135 07.04.2003)

Toegevoegd:
Clientman, eAcceleration, twee generic Hijackers en verschillende cookies.
Bijgewerkt:
LOP(4arcade-search), Coloumb\Dialler, eGroup, TIBS-Browser, DyfuCA and Aconti.

Reference Number : 0R135 07.04.2003
Internal build : 428
Total size : 281224 Bytes
Signature data size : 274867 Bytes
Reference data size : 6293 Bytes
Signatures total : 6619
Target categories : 8
Target families : 133

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan