Administrator veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter heza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

heza

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Heb als gebruiker 7 mogelijkheden om in te loggen nl:

Henk Administrator
All users
Eigenaar
Eigenaar (3)
Eigenaar (2)
Administrator
Default user.

Hoe kan ik deze laatste 5 met de map Henk Administrator samen laten werken?

je kan je gebruiker map Van administrator de documenten laten weergeven in Henk Administrator
ga naar documenten rechter klik op documenten , een Map opnemen navigeren naar c:\users\Administrator\Documenten en toepassen

en indien niet is wat je wenst geef je gewoon de user Henk Administrator full admin rechten he cmd control userpasswords2 of met net users
dan kan je de overbodige profielen verwijderen

Akkoord, mij is het ook niet helemaal duidelijk, behalve dat dit een gevalletje Windows herinstalleren in aantocht is...

• Administrator
  • All users
  • Default user

Dit zijn ingebouwde Gebruikers, tenzij je zelf een tweede Default user hebt aangemaakt, & dat kan verwarrend zijn. Default user word nl. gebruikt bij de aanmaak van nieuwe Gebruikers. Administrator is evident & onverwijderbaar (alhoewel ik grappen heb meegemaakt die gelijk aan verwijderen stonden). All users zijn je Gedeelde documenten. Niets aan doen dus.

Blijven deze over:

• Henk Administrator
  • Eigenaar
  • Eigenaar (2)
  • Eigenaar (3)

Probleem is dat als je onder een van die Gebruikers programmatuur geinstalleerd hebt, dan moet je die programma's eerst verwijderen, & uiteraard alle belangrijke bestanden/documenten verplaatsen etc.., alvorens je de Gebruiker via Configuratiescherm kan verwijderen.

Een Beheerder heeft altijd toegang tot de Documentmappen van alle Gebruikers. Vice versa niet, tenzij je met rechten & permissies gaat spelen.

Bedankt voor het meedenken.

Ga proberen wat jullie voorschrijven.
Als er problemen zijn meld ik me wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan