adobe verlopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
een vriendin van mij gebruikt Adobe 7. Deze geeft echter aan na 8 dagen verlopen te zijn. Ik gebruik het zelf niet, maar neem aan dat het om een tijdelijke versie o.i.d. gaat. Weet iemand hoe je die "blokkering over 8 dagen" eraf kan halen, of een andere optie om toch adobe 7 te kunnen blijven gebruiken?

Het programma aanschaffen is de enige legale manier lijkt me.
Welke Adobe is het, want er zijn meerdere programma's door Adobe gemaakt.

Blokkering eraf halen kan door het product aan te schaffen.
Andere opties mag je hier niet naar vragen!

dat wist ik niet, sorry.
Ik weet niet exact waar het om gaat. Ze gebruik het voor een verslag, ik neem aan om het in dat formaat op te slaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is wel wat freeware op de markt om pdfjes te maken... kijk maar eens in deze sektie of geef een keer een zoekopdracht naar "pdf"...:)

James:)

Hoi !
Stuur me maar 'n mailtje, dan stuur ik j 'n oplossing
Het gaat neem ik aan over Acrobat 7 Pro ?
greetz,
Harry.

Goedenmorgen !
Goh XP_PC, je hebt echt je huiswerk gedaan !
Klasse hoor.
Ik had dat Data Becker progje toch over, maar heb nog geen reactie van de vraagsteller ontvangen.
Maar dat er zoveel mogelijkheden waren wist ik echt niet.
Weer wat geleerd, bedankt.
Greetz, Harry.

het probleem ziet er nu als volgt uit:

in pagemaker kan ze alle bestanden openen/bewerken en opslaan (.t65 formaat), alleen niet meer print-to-file-en naar .pdf.

Aangezien het programma aanschaffen financieel geen optie is, zijn we dus op zoek naar alternatieven.

Wat ik uit bovenstaande programma's begrijp, is dat deze programma's er weer voor zorgen dat deze functie weer wel werkt. Of heb ik dat mis (en geldt dat dan alleen voor Word e.d., of ook voor Pagemaker?)

Zelf ben ik geen held met pc's en software, stiekem was ik gewoon op zoek naar een programma waar je aan de ene kant een .t65 bestand importeert, waarna er keurig netjes een .pdf uit komt rollen. Ik kan er overheen gelezen hebben, maar bovenstaande programma's lijken mij ingewikkelder te werken?

Laatst bewerkt:
Hallo !
De progjes die XP_PC noemt zijn allemaal geschikt voor dat doel. De een zal je beter liggen dan de andere.
Als je aan Adobe gewend bent, zul je dat moeten aanschaffen.
Maar ik zou je aaraden eerst wat met progjes via de opgegeven links te expirimenteren; ADOBE Pro is niet bepaald een koopje.
Succes,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan