Afbeeldingen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb een probleem en dat probleem is dat ik verschillende plaatjes niet kan zien op internet. Ik heb op deze site bijvoorbeeld in mijn handtekening een plaatje zitten, maar die zie ik niet. In IE zie ik een wit vlak en in FF zie ik een vierkantje met een paar figuurtjes erin. Op onze andere computer is dit ook het geval. In het weekend was ik bij iemand anders en daar werkten de plaatjes gewoon. Hoe kan ik weer zorgen dat ik die plaatjes kan zien?

Daar ben ik dan ook benieuwd naar, want ik kan dat plaatje in je handtekening ook niet zien.

Fonz

Dan zou het dus ook aan de site kunnen liggen, maar dan blijf ik het raar vinden dat ik vorige week geen plaatje zag en vrijdag toen ik bij iemand anders was wel (1 uur tijdsverschil). Nu ben ik weer thuis en kan ik hem weer niet zien.

Ik kom ook niet op de ''hoofdsite'' ervan.

Vreemd, ik zie wel een plaatje in je handtekening. Een pc'tje met RVE en 123 erbij.

Deze dus:

rve123.jpg

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Vreemd, ik zie wel een plaatje in je handtekening. Een pc'tje met RVE en 123 erbij.

Deze dus:

rve123.jpg
Ja die. Zou dit kunnen liggen aan mijn firewall (zone alarm) of aan andere instellingen?

Ik wist dat hij die had, maar "live" kan ik hem ook niet meer zien.
Gek.

Fonz

En als je rechts klikt op de plek waar het plaatje staat en dan kiest voor "afbeeldingen weergeven"?

Hebben jullie wel JVM (java virtual machine) geinstalleerd?

Zijn die paar figuurtjes een rondje, driehoekje en een vierkantje? Dan zou ik zeker java virtual machine installeren.

Ik heb Java in ieder geval erop staan.

Hmm, raar. Dan weet ik ook niet waar het aan ligt. Dacht dat het altijd met JVM te maken had.

Ik meen dat Java en Java Virtual Machine ook 2 verschillende dingen zijn.

Of het een beveiliging die te strak staat is weet ik ook niet. Ik weet niets van firewalls.

Ik ben er achter dat het niet aan mijn firewall ligt. Toen ik die had uitgeschakeld zag ik het plaatje nog niet.

Ik heb hem net geïnstalleerd uit die andere link en daarna mijn computer opnieuw opgestart. Daarna ben ik gaan kijken of het plaatje werkte, maar dat was niet het geval. Het rare is dat ik van het weekend op een computer heb gezeten waar geen JVM op staat en daar werkte het plaatje wel. Ik ben ondertussen alle internet-instellingen aan het bekijken, maar daar heb ik ook nog niets gevonden.

Ik geef het op:( Ik heb verder geen idee waar het aan kan liggen.

Hopelijk wandelt hier nog iemand langs.

Bij de internetopties is onder beveiliging wel Java en- Java applets- IN geschakeld
Deze kan ik nergens vinden:confused:.
en ook bij geavanceerd staat onder de kop Microsoft VM- Java compiler en logboekregistratie ingeschakeld
Deze zijn ingeschakeld:confused:.

Geplaatst door rve123

Deze kan ik nergens vinden:confused:.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar deze kun vinden bij extra, internet-opties, beveiliging, het internet. Dan onderaan aangepast niveau. Dan scroll je ver naar beneden en daar kom je hem tegen.

Kun je de afbeeldingen van handtekeningen van andere gebruikers wel zien? Ik bedoel eigenlijk: ligt het misschien aan de instellingen in je profiel van dit forum?

Voor als je het weten wilt: zonder poespas kan ik jouw afbeelding gewoon zien in zowel Opera 7.58 als Internet Explorer

Ja ik kan de handtekeningen van andere gebruikers gewoon zien. Ook als er een plaatje in zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan