Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die HD5870 is op dit moment wat boven budget, maar als hij in de toekomst goedkoper wordt is dat mogelijk een mooie upgrade optie
Dank voor je OEM uitleg en sowieso allebei voor de adviesen.
Nog even over het ATI kaartje:
Was er een reden dat jullie beide nVidia adviseerden?
Ik zat even te kijken naar deze 2:
ATI kaarten
De ene 40 euro duurder, maar 256 bit tov 128. Alhoewel de goedkopere weer een hogere waarde heeft bij videochip en geheugensnelheid.
Naar aanleiding daarvan, verder gaan googlen....
En wat zegt DIT mij?
Dat die nvidia stukken sneller is?
Ik zag in die lijst ook dit type staan, van allerlei merken van 160 - 230 euro. Wat bepaald dat prijsverschil eigenlijk?
Bedankt,
Coffee
dat kan ik niet zeggen ik kan helaas niet in de toekomst kijken hoe het allemaal precies zal zijn wat ik je wel kan vertellen is dat de videokaarten dit jaar uitkomen en dat de prijzen zullen dalen meer niet...Zullen die nieuwe grafische kaarten al snel beschikbaar zijn bij 4launch? En hoe lang duurt het doorgaans voordat er prijsdalingen gaan optreden?
klik22inch full HD scherm het verschil zul je merken
Is het scherm in verhouding niet wat duur voor een 22' scherm? En is een Intel i7 870 met een P55 moederbord misschien toch net wat beter dan een x6? Want six-core techn. word nog niet echt goed ondersteunt?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.