Alle foto's en films kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb geprobeerd om met het programma Pinnacle Impression DVD Pro een Dvd te branden. Dat is echter niet gelukt er stonden alleen twee mappen op: Audio-TS en Video-TS.
Echter tot mijn grote schrik zijn nu al mijn foto's en films van de computer verdwenen. Ik heb toen een Systeemherstel gedaan maar geen foto's en films terug.
Hoe kan ik deze weer terug vinden.

Wat vreemd.... dat na het branden van iets alle foto's en films van de computer verdwenen zijn... is dat het enige dat er met de computer gebeurd is? Al geprobeerd met een recover programma iets te zoeken?

niet te vinden

Ook ik vind het heel vreemd dat alle foto's en films zijn verdwenen. Ik kan me niet voorstellen dat ze van mijn computer af zijn er kwam ook geen vraag tot bevestiging van iets.
Ik heb al gezocht met diverse programma's zoal easy-recovery, filerecovery, r-undelete, uneraser,pc-inspector en r-studio. Dit zijn echter allemaal programma's die alleen scannen en pas herstellen als je het programma koopt. Nu ben ik niet te beroerd om een programma te kopen maar dan wil ik wel zeker weten dat ik mijn bestanden ook weer terug krijg.
Hoe kan ik nu nog zoeken?

Kijk eens of het brandprogramma ze niet in een tijdelijke map heeft gezet.
even goed zoeken in je brandprogramma welk map dat kan zijn.

suc6

Was het maar zo simpel. Ik heb alle mappen, submappen en verborgen mappen en bestanden doorzocht maar niets kunnen vinden.
Ook al die recover programma's laten niets zien.
Als ik via de Dos prompt de dir. bekijk kom ik ze ook niet tegen. Ik begin nu echt bang te worden dat ik ze toch echt kwijt ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan