Jan van Asseldonk
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2000
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt had ik al gelezen.
Maar ik durf toch (nog) niet een volledige scan uit te voeren omdat het dan wel mischien fout gaat.
..... wat zou er dan fout kunnen gaan ?Vraagje : waarom ? Hopenlijk geen domme vraag ! Wat gaat er dan fout ?
hier gaat er niks fout maar ik wil dat zo houden, als ik een scan uitvoer gaat het msichien wel fout.Vraagje : waarom ? Hopenlijk geen domme vraag ! Wat gaat er dan fout ?
de optie 'automatically heal infected files' is niet aanwezig in AVG Free edition. zover ik kan zien.De scanner mag nimmer iets veranderen in je systeem of aan files of wat dan ook zonder jouw toestemming. Wat ik eigenlijk bedoelde ( met excuus dat ik dat niet erbij schreef ) : als je automatically heal infected files NIET aangevinkt laat staan ( default waarde ) dan zullen er geen veranderingen worden aangebracht, als het OK is. Je kan dan eens rustig even alles overzien en een quarantaine overwegen. Zie ook elders gisteren abt dat probleem. Je kan wel een hele scan doen om te kijken of er een of meer vervolgmeldingen zijn.
Ik heb alles met interesse gelezen en wil hier ook nog even kwijt dat wat jullie ( sommigen) is overkomen hier ( gelukkig ) niet heeft plaatsgevonden .....
Gr. leon25
PS : in eerste instantie meende ik dat de bewuste dll file bij de (on)gelukkigen NIET veranderd was, dat was even onduidelijk .....
de optie 'automatically heal infected files' is niet aanwezig in AVG Free edition. zover ik kan zien.
Ik heb ook niks in quarantaine hoeven zetten want AVG heeft niks gevonden na een complete scan dus ook niet die false positive.
o bedankt dat wist ik niet.Zie : 'foutje in AVG 7.5 gratis versie ?' ..... Suc6 ermee.
sorry maar mogen gebruikers dan niet met een oplossing komen? dat zou wel héél vreemd zijn.ik deed alleen maar een medelinh hoor
niet om een oplossing (A)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.