Je mag van mij stevig blijven doorzoeken, maar als je tiental klagende mensen niet wilt geloven, evenals mijn half-uur lange zoektocht naar een Linuxcliënt, dan wens ik je veel succes.
Daarnaast hoef je niet bij elke keer dat Google genoemd wordt er een rant/klacht/denigrerende reactie daarover te geven. Dat weten we intussen nu wel, en je maakt het topic en het forum er niet gezelliger op. Dus zullen we vanaf nu even hierover de rem trappen? Alvast bedankt!
Verder gaat HelpMij prima mee met de tijd, want de vorige software (vBulletin) liet echt te wensen over. En Xenforo werkt voortreffelijk met nieuwe tools. Het feit dat pushberichten bij jou niet werken, ligt vermoedelijk aan jouw OS of browser. Misschien is die niet echt bij de tijd of up-to-date

?
Over je camera: Het is heel simpel gezegd: iOS, Android of Windows of wat anders kiezen.
Maar in je kennissenkring of repaircafé is er vast wel iemand die een laptop met Windows heeft, of een smartphone met Android of iOS. Je maakt even een eigen accountje aan met dat apparaat, je koppelt de boel aan je camera. En als alles goed gaat heb je een mooie webpagina om je camerabeelden mee te bekijken, beheren, te configureren.
En over de mails die niet aankomen: Check even of het mailadres klopt in je forumprofiel. of vraag je provider even waarom ze niet aankomen. Mailadres van de afzender is
beheer@helpmij.nl. Misschien helpt dat wel in de zoektocht. En voor je het nog niet wist: Pushberichten zijn
GEEN e-mails. Ze zijn totaal verschillend. Pushberichten krijg je direct op je scherm/notificatiecenter, en e-mails komen in je e-mailbox.
Meer dan dit kan ik er echt niet van maken, Gerard.