- Lid geworden
- 13 aug 2013
Daar deden ze veel met Acorn. Er werd wel veel software verkocht zonder dat ze het hadden ingekochtLiep destijds toevallig de winkel van Andre van de Berg op de Voldersgracht in Delft binnen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar deden ze veel met Acorn. Er werd wel veel software verkocht zonder dat ze het hadden ingekochtLiep destijds toevallig de winkel van Andre van de Berg op de Voldersgracht in Delft binnen
Ja, nu je het zegt, herinner ik me ook, dat hij zijn tijd ver vooruit was.Daar deden ze veel met Acorn. Er werd wel veel software verkocht zonder dat ze het hadden ingekocht![]()
Respecteer nu ook @bron en laat die in 'n waarde, want die kan echt wel voor zichzelf spreken en anderen kunnen weleens op andere gedachten komen dan jij. Je kunt niet alles weten, toch?Vergeet die link gewoon,
Sorry, er ging iets fout van mijn kant waardoor m'n reactie werd geplaatst voordat ik daarmee klaar was. Iemand voor de voeten lopen, noem ik iemand niet in z'n waarde laten.Whut? Ik laat hem toch in zijn waarde?
Email. bij (nieuwe) berichten in het topic van andere gebruikers krijg je een email.De allereerste gedachte is, dat die aan mijn kant worden geblokkeerd maar meldingen van andere fora komen vlekkeloos aan.
Helemaal mee eens, er zijn 5 niveaus (dacht ik) in AI gedefinieerd en we zijn net begonnen in niveau 2. Uit een AI antwoord haal ik tips, meer niet.@bron heeft zijn best gedaan om met AI wat te betekenen, maar we moeten als mens wel respecteren dat AI nog jaren lang in de kinderschoenen zal staan, en redelijk vaak onzin verkondigt.
Ik zou willen dat iedereen dingen zo keurig aangaf.Email. bij (nieuwe) berichten in het topic van andere gebruikers krijg je een email.
Wat staat er in Firefox bij:
Instellingen -> Privacy en Beveiliging -> Toestemmingen
- Notificaties (wel/niet Helpmij in de lijst)
- Popup venster blokkeren (wel/geen vinkje)
Een beetje zoals ik uit het forum ook tips haal?Helemaal mee eens, er zijn 5 niveaus (dacht ik) in AI gedefinieerd en we zijn net begonnen in niveau 2. Uit een AI antwoord haal ik tips, meer niet.
Sorry puppie, maar terugbladerend door dit draadje, kom ik er net achter dat ik niet gereageerd heb op deze reactie van jou. Nu alsnog. Het IP-adres van mijn camera werd "192.168.178.25" (zie de afbeelding hieronder).@GerardX welk ip adres krijgt de camera.
met dat nummer log je in via jouw browser.
Dus gezien de poorten van de ReoLink nog allemaal potdicht zitten, kan je het belangrijkste wat er moet gebeuren nog niet uitvoeren: De live stream bekijken, bij voorkeur via RTSP, en ook niet via web etc....If your IP camera is newly purchased, here are what you need to do.
- Turn on the camera, according to the instruction manual.
- Open the phone App and use the IP camera to scan the QR code on the phone screen according to the instructions. Perform binding.
- If you are using a computer Client, follow the instructions and use the IP camera to scan the QR code on the computer screen to bind.
- Set the WiFi password according to the instructions to make the IP camera work properly.
Beetje wel, maar ik kreeg ook en keurige vertaling in het Nederlands. Dat vertalen kan gelukkig ook steeds beter. Bedankt, ik ga het morgen met m'n vriendin bestuderen en zal je op de hoogte houden.@GerardX ben je een beetje bekend met het Engels?
Zo ja dan staat hier een uitleg voor reolink op een raspberry https://reolink.com/blog/connect-ra..._L-6LLjZv3HhN5KR_ePNM-FBfSS_LPTUz_QIIk9fdwiez
Lijkt mij een goed plan; begin met korte punten wat al is getest.... moet ik misschien een nieuw draadje starten, omdat dit draadje inmiddels al zo lang is geworden en vervuild met allerlei zijwegen
Ik las ergens op internet dat dit aan de client (is bij jou Linux en Firefox) ligt, bijv. instellingen of missende software onderdelen.Ik vind een uitgegrijsde knop met de tekst: "Puschmeldingen niet ondersteund"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.