Respecteer nu ook
@bron en laat die in 'n waarde, want die kan echt wel voor zichzelf spreken en anderen kunnen weleens op andere gedachten komen dan jij. Je kunt niet alles weten, toch?
Ik heb net weer van alles zitten te bestuderen en heb daardoor een donkerbruin vermoeden, dat alles wat gedaan had moeten worden, is gedaan. Immers, mijn camera is verbonden met mijn 'router', neemt beeld op en verzend die desgevraagd. Dus die link lijkt me helemaal niet meer van belang en heeft mogelijk onterecht zo veel aandacht gevraagd.
Het enige probleem is, dat
IK niet via m'n Firefox-'browser' toegang kan krijgen, hetgeen volgens Reolink wel zou moeten kunnen. De vraag is dus niet "of" maar "hoe".
Ik heb mijn probleem op een forum geplaatst, in de hoop dat meerdere mensen vanuit verschillende invalshoeken, hun licht laten schijnen omdat dat de kans groter maakt op een oplossing.
Zeggen, dat iets niet kan, draagt niet positief bij. Denken over hoe iets wel zou kunnen, vergroot wel kansen. Het lijkt duidelijk, dat jij je best hebt gedaan maar niet verder kan komen dan tot hier. Laat het daar dan ook bij en het verder aan anderen over. Vriendelijker dan dit kan ik het niet brengen, waarvoor bij voorbaat mijn excuses.