Ben ik windows 7 kwijt ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

boembery

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Hallo mensen,

ik heb windows 8 consumer preview gedownload zonder echt alles te lezen, ik dacht gewoon dat het een demo was ofzo
maar tot mijn schrik vervangde het mijn hele besturingsysteem en ik heb geen backup/backup-cd
wat moet ik doen want ik wil niet voor 200,- windows helemaal op nieuw kopen!

Groetjes, iemand die een groot problem heeft.

als het goed is zit er op je computer een stikker met een licentie code.
die kan je gebruiken om Windows opnieuw te installeren.
je kan een windows cd downloaden (vermoedelijk home premium editie) en dan die licentie code invoeren.

Laatst bewerkt:
Oke ik had inderdaad windows home premium maar ik ga nu wel even die sticker zoeken en waar kan ik dat dan precies downloaden?

en nog bedankt (:

Ik heb de sticker gevonden zoiets als:

-- windows 7 home premium --
-- streepjescode --
-- productkey --

Heb je een herstelpartitie? Meeste merkcomputers hebben die op een verborgen partitie geinstalleerd. Kwestie van aanspreken & de computer ongestoord zijn gang laten gaan tot alles weer terug is.
Even de gebruiksaanwijzing lezen, of merk/model/versie hier melden.

ja maar als ie Windows 8 op de verkeerde manier heeft geïnstalleerd dan heeft ie die ook verwijderd.
hoe je aan een cd komt?
torrents of lenen van iemand anders(das veiliger)XD

Ik heb een compaq hp, model weet ik niet precies
normaal als ik mijn pc en als ik wil reeboten bij opstarten doet hij dat niet,

mvg

ja ik zat ook al naar torents te kijken.
daar ga ik dan nu ook wel even mee verder

mvg

Ik heb dit gevonden: *Knip*maar dit is 32 bit en ik had windows home premium 64 bit, dus kan dit wel?

Laatst bewerkt door een moderator:
je zou effe kunnen zoeken naar de herstelpartitie dat is bij mij de f10 toets vlak na het bios scherm.

@Boembery: Wil jij de huisregels nog eens een keer lezen!!

Daarnaast heeft TheKnight je nog een mogelijke oplossing gegeven waar je niets mee doet.

Laatst bewerkt:
geen links posten dat mag niet.

denk dat je wel echt een 64bit nodig hebt. (je zou misschien een cd kunnen lenen bij de plaatselijke computer winkel)

Ja ik vraag wel even aan mensen die wel een backup cd hebben of ik ga, zoals jij zegt naar de plaatselijke computer winkel en daar even kijken

heel erg bedankt! mvg

is het mischien mogelijk om dit bij mediamarkt te doen? zoja dan hoor ik het graag!

Ik zou zeggen bel even naar de helpdesk van Compaq hp wat zij er over te zeggen hebben, het gaat immers om een van hun producten.

@Illuminati88
Welkom op Helpmij ;)
Topics ouder dan 3 maanden kunnen met rust gelaten worden, het is niet aannemelijk dat er nog iemand reageert.
Bovendien krijgen alle geabonneerden onnodige mails hierover.
Uit de voorwaarden:
Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld
Succes verder hier op het forum. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan