bepaalde waarden in een rapport optelle

• Onderwerp starter Onderwerp starter jebre
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jebre

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Om te weten hoeveel uren werknemers gewerkt hebben , heb ik een rapport gemaakt waarin ik de werkuren per dagen per werknemer groepeer.
Die kan ik dan filteren met de datumfilter(bv: alle gewerkte uren van devorige maand[/)
Omdat iedere werknemer verschillende projecten per dag afhandeld worden in mijn rapport die projecturen opgeteld zo krijg ik in de voettekst een dagtotaal van de gewerkte uren per werknemer.

Graag had ik de rapportvoettekst de som van alle dagtotalen per werknemer (werknemerid)kunnen opnemen.

Je wilt in de Rapportvoettekst de subtotalen van alle werknemers terugzien? Dat zal lastig worden; een rapportvoettekst kan uit zichzelf alleen totaliseren over de totalen van het hele rapport.

Kan ik geen tekstvakken maken waarin ik alle totalen optel die gelijk zijn aan 1 werknemerid (kan een IIF functie geen oplossing bieden)?
Heb je eventueel een ander voorstel om aan die eindtotalen te geraken ( via een andere query; of knop met programmacode)
Alle voorstellen zijn welkom, er moet toch een manier zijn om de dagtotalen per werknemer te kunnen optellen

Laatst bewerkt:
En waar wou je die naar laten verwijzen? Zoals ik al zei: een rapportvoettekst telt groepsvakken op, en that's it. Je totalen per medewerker staan al in de groepsvoettekst van de medewerkersgroep. Al kun je met programmeren waarschijnlijk nog wel wat doen.

Ik heb even hetbestandje ingevoegd
Bekijk bijlage uren.zip mischien is er wel een andere oplossing ?
Alleen lukt het me niet .
Als we de krachten bundelen op dit forum kunnen we toch zeker tot een oplossing komen.

Laatst bewerkt:
Ik krijg 'm niet uitgepakt; hij wil een volgend bestandje hebben.

Zou het mogelijk zijn een andere query of rapport te maken waarin ik een totaal van de dagtotalen per werknemer kan verkrijgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan