Bestanden delen via thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik deel alles met mijn thuisgroep maar als ik nu een bestand heb dat op slot zit en ik klik op delen dan komt er "geavanceerde instellingen voor delen". Ik weet niet wat er is gebeurd maar anders kwam er altijd een schermpje met daarin: delen met niemand, delen met thuisgroep, lezen en schrijven. Hoe kan ik dat nu weer terug krijgen want als ik klik op geavanceerde instellingen voor delen kom ik niet verder.

Ik wil gewoon weer kunnen klikken op delen met thuisgroep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Map met slotje is beveiligd met administratorrechten, je moet dus eerst die beveiliging eraf halen om te kunnen delen.
Zie ook dit topic.
want als ik klik op geavanceerde instellingen voor delen kom ik niet verder.
Wat bedoel je hier precies mee? En krijg je die map zelf wél open?
Anders zou ik die map eens scannen met je antivirussoftware.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook op je link gekeken en een afdruk gemaakt
Delen.jpg
Het is op een rare manier gedeeltelijk opgelost Mik.
Als ik bijv. deze afdruk maak en ik sla hem even op op mijn bureaublad dan is hij op slot. Ik kan er zelf wel alles mee doen, bewerken verplaatsen of wat dan ook.
Ik heb hem even verplaatst naar mijn map downloads en kon ik de beveiliging er gewoon afhalen.
Ik heb nu nog enkele pdf files, zelf gemaakt en die hebben ook een slotje. Die had ik ook even geparkeerd op het bureaublad en later in de map gezet waar ze moeten zijn. Daar kon ik de beveiliging er niet afhalen dan kreeg ik "geavanceerde instellingen voor delen".
Even verplaatsten naar mijn map downloads en dan kan het slotje er af en dan weer terug in de goede map.
Als ik klikte op geavanceerde instellingen voor delen dan kon ik daar verder niets mee want alles leek goed te zijn ingevuld.

Maar het blijft wel raar dat het in sommige mappen dus niet lukt.
 
Ja zo staat het bij mij ook allemaal ingevuld.
Ik had het met bestanden die op mijn bureaublad tijdelijk opgeslagen stonden en daarna in een map gezet waren. Ik heb nu alle mappen in mijn documenten nogmaals allemaal geselecteerd en geklikt op delen met en toen stond er ineens wel Niemand, thuisgroep lezen, tuisgroep lezen en schrijven en specifieke personen.
Dus het lijkt ineens weer opgelost. Ik snap het niet maar nu probeer ik dit maar niet te snappen ook denk ik.
Bedankt Mik voorlopig is het weer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan