bestanden groter dan 4 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat internet explorer een bestandslimiet had wist ik al. Maar ik dacht dat firefox toch zeker over de 5 GB kon. Blijkbaar is dat veranderd ofzo, of zit ik met een instelling verkeerd, ik weet het echt niet.

Weet iemand het wel?

Of weet iemand een browser waarmee je bestanden kan downloaden tot 5 GB en meer?
 
Ik heb nu eigenlijk echt wel nood aan het downloaden van bestanden van meer dan 4 GB (isofiles van 4,4 GB).

Hoe los ik dit probleem met firefox op?
of welke browser kan files aan die groter zijn dan 4,4 GB?
 
blijkbaar heeft firefox functionaliteiten in firefox 3.0 van een andere browser die geen bestanden boven 4 GB ondersteund.

Anyway, ik gebruik wel de alternatieve oplossing en voor bestanden waar ik dat niet op kan toepassen gebruik ik wel torrent.
 
Volgens mij zat er sowieso in firefox (en ook in ie maar niet helemaal zeker) een bug bij het downloadern van bestanden groter dan 4 GB..... ongeacht het filesystem wat er gebruikt werd

ff bron zoeken

Bron : https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/firefox/+bug/205375
Iig zit er een bug in de 3b4 en eerder
3b5 en later hebben een fix gehad dus ga sowieso over naar 3.0.3
 
Laatst bewerkt:
Dat van die bug wist ik niet.

Omdat er een bestand van meer dan 4 GB te downloaden was op een bepaalde site en die site gaf zelf aan dat je firefox moest gebruiken om het bestand te kunnen downloaden aangezien de 4 GB nooit zou werken met IE. Dat het niet aan het filesystem lag wist ik wel zeker.
 
ISO files kun je toch ook via andere manieren downloaden als je die zo dringend nodig hebt?
Nieuwsgroepen, torrent etc.?
 
Je kunt ook een download manager gebruiken. Voor groote bestanden vindt ik dat zoiezo fijn.

Overigens, zodra je bij Firefox (3 iig) een doelmap hebt geselecteerd wordt de tijdelijke data verplaats naar bestand.zip.part in de doelmap. Het blijft dus niet in de temp staan nadat je een doelmap hebt geselecteerd ;) Bij lange downloads zie ik regelmatig het bestand.zip.part bestand groter worden als ik in de verkenner op F5 druk.
 
Het kan ook liggen aan de website waarvan je de iso's vandaan haalt.
Tijdje geleden wou een vriend iets van 4.5g van een site downloaden en stopte de download bij 4g.
Later probeerde hij het met een andere website en werkte wel. Miss werkt dit ook voor jou.
 
Lijkt me onlogisch,

waarom zou iemand een download van meer dan 4 gig ter beschikking stellen als het aan de website/server ligt?

Vermoedelijk deed die persoon dat dan met een andere browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan