Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zijn niet verwijderbaar, ze konden niet gedefragmenteerd worden door het feit dat ze beveiligd zijn (systeembestanden etc.).
Ik ben compleet overdonderd................. ik heb zelden grotere onzin gelezen.ik heb een tip
defragmenteer nooit want 1 je hard disk maakt overtollige overuren en 2 ik heb vaak na veel testen van die optie mee gemaakt dat windows vaak onbetrouwbaar en langzamer word
denk jij denk maar eens logies na wat gaat je pc doen met je hard disk als je het opschoont op die manier lope draaien om alles op een andere plek te gooien in andere woorden extra lopen spinnen en als je eve logies nadenkt weet je ook meteen da een harddisk ook maar een beperkte levens duur hebt en daarmee je het vermindert
Ik ben namelijk van mening dat de effecten ervan te verwaarlozen zijn met de huidige systemen/filesystems/geheugenhoeveelheden
Pasja heeft ook wel weer gelijk daarin dat moet ik eerlijk toegeven ^^
maar zelf is mijn mening iets anders maar laten we der maar niet over doorvechten want dat was niet de vraag toch?
ow en het is mogendheid om geen pagefile te gebruiken in xp
der is in het registery een key die het mogendheid maakt om de pagefile niet meer te gebruiken en alles in het ram te draaien mis leuk voor je om te weten
alleen weet ik jammer genoeg de key niet meer uit me hooft srry
maar ik heb eerder van mening na deze tread te lezen
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=378892
dat dit denk ik toch het meest duidelijke antwoord is op de persoon ze vraag
Bron? Microsoft. Natúúrlijk kletsen zij uit hun nek.......................
Mee eens, maar da's toch ook erg defragmentatie afhankelijk? Dat kan schelen van (theoretisch) 0 tot 100%.Daar zijn de meningen over verdeeld
Maar wederom geen waardes alleen maar dat het helpt.
Also, Vista's defrag is smarter in comparison to the XP's defrag because it checks if the amount of time that would take to move files is larger than the performance benefit you gain. If the performance benefit is not too significant, it moves on to other files.
True maar het vreemde vind ik dat iedereen zegt "Defragmentatie geeft performance winst" maar er is nergens een onderzoek te vinden (misschien in de whitepaper van diskkeeper) die hier ook maar een klein beetje onderbouwing aangeeft. (er is dus geen bevestigend maar ook geen ontkrachtend onderzoek) en dat vind ik erg raarOp de dag dat ik mij af moet gaan vragen of bij elke "uitspraak / statement" van Microsoft ik onderzoek moet (laten) doen of deze wel correct is, dan kunnen we mogelijk allemaal wel naar "huis"?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.