Beste Forumleden,
In het –frmFactuur_invoer maak ik een FACTUUR aan dmv de *knoppen: nieuwe factuur en Ordernummer.
Door contant aan te vinken kan ik aangeven dat de klant de factuur contant voldaan heeft.
In het -frmOverzicht_betaald hou ik de betalingen bij, van de klant, de bank en contant.
Vraag.
Is het mogelijk als de klant contant betaald (aanvinken in factuur) dat dit gelijk automatisch wordt verwerkt in mijn -frmOverzicht_betaald zonder dat ik dat nogmaals moet aanvinken in mijn -frmRekeningen?
Groet, Hans
Ps.
Nogmaals van VBA heb ik geen kennis
In het –frmFactuur_invoer maak ik een FACTUUR aan dmv de *knoppen: nieuwe factuur en Ordernummer.
Door contant aan te vinken kan ik aangeven dat de klant de factuur contant voldaan heeft.
In het -frmOverzicht_betaald hou ik de betalingen bij, van de klant, de bank en contant.
Vraag.
Is het mogelijk als de klant contant betaald (aanvinken in factuur) dat dit gelijk automatisch wordt verwerkt in mijn -frmOverzicht_betaald zonder dat ik dat nogmaals moet aanvinken in mijn -frmRekeningen?
Groet, Hans
Ps.
Nogmaals van VBA heb ik geen kennis
Bijlagen
Laatst bewerkt: