• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik wil een werkblad beveiligen,waarbij een aantal kolommen verborgen zijn. Wel dient de mogelijkheid aanwezig te blijven, voor de kolommen die zichtbaar blijven, om de kolom- en rijbreedte aan te passen.

Boerman

Als je kiest voor beveiligen kun je de optie 'kolommen opmaken' aanvinken. Nu kunnen de kolommen worden aangepast als het werkblad is beveiligd. De verborgen kolommen kunnen wel weer worden getoond ook al is het werkblad beveiligd. Mogelijk kan dit ook worden beveiligd.

Beste Boerman,

Werk je met Office 2003 of een oudere versie?

Richard

Via menu 'Extra'
vervolgens 'Beveiligen'
Klik dan op 'blad beveiligen...'
Nu krijg je de mogelijkheid om verschillende dingen wel of niet toe te laten op je beveiligde werkblad.
De optie 'kolommen opmaken' aanvinken en daarmee is dat gedeelte van je vraag m.i. opgelost.
Het verbergen van kolommen is geen probleem maar hoe je deze kunt beveiligen kan ik niet vertellen. Als het werkblad beveiligd is kun je deze weer gewoon tonen. Het heeft volgens mij ook geen effect om de hele werkmap te beveiligen.
Misschien iemand die hier wat op weet?

grt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan