BF 2 veels te traag voor mijn systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb battle field 2 ook en dit zijn mijn cpu gegevens±

Athlon 3200~~ 64 Bit
128 MB ati 9800 pro
512 DDR kingston geheugen
En een mobo van Gigabyte

Heb gewoon alles laag gezet en hij doet het prima hoor.
Mijn vriend heeft een cpu van:
Sempron 2500+
128MB 9550 van ati
512 geheugen heeft het zelfde mobo en bf2 doet het gewoon perfect omdat ie ook alles laagheeft gezet zoals anti aliasing enz dus het moet lukken!

Tjaa, bij mij ook alles op laag en 30 fps, maar ik heb dan ook het minimum... Hij heeft tog al een aardig systeem en haalt niet zoveel...

Geplaatst door DarkCloud4U

Athlon 3200~~ 64 Bit
128 MB ati 9800 pro
En een mobo van Gigabyte

Sempron 2500+
128MB 9550 van ati
512 geheugen heeft het zelfde mobo en bf2 doet het gewoon perfect omdat ie ook alles laagheeft gezet zoals anti aliasing enz dus het moet lukken!
hoeveel cpu gebruik heb jij dan tijdens BF2 als ik vragen mag?

Hij heeft wel alles op laag:confused: Dat heeft dan tog al een mooi systeem en dat zet alles op laag:(

ja maar hij heeft een 9800 pro en dat is niet meer het nieuwste van het nieuwste.

Laatst bewerkt:
nee niet het neuwst nee.
Maar ik ken nog geen spel die een betere kaart vereist.
heb zelf ook een 9800 256 mb maar draait als een zonnetje.

Als je mooi beeld wilt, zul je zeker een betere kaart nodig hebben!! Dan red je het echt niet meer met je 9800 PRO!

ja als je alles er gelikt uit wil laten zien kun je elke keer als er een zwaar spel uitkomt bijna een andere kaart nemen.

Maar als ik bf2 speel en zet alles normaal loopt ie als een zonnetje.

ben zelf niet van plan om als een zot 400/500 euries voor een kaart uit te gaan leggen.

Maar als je gewoon normaal goed wil gamen voldoet een 9800 ruim voldoende.

Ik heb een 9800 pro/aiw met 128mb en heb het meeste in bf2 op high staan en twee of drie op medium. Ik kan er prima mee spelen en vertik overigens ooit meer dan 150 euro voor een videokaart te betalen. Heb deze zowat een jaar geleden genomen en zie nog geen reden hem te vervangen mede omdat kaarten alleen maar sneller zijn en geen nieuwe features bieden.
resolutie op 1024x786x32

Tevens de demo van Cod gespeeld en geen problemen
te verwachten.

gr Joost

Laatst bewerkt:
Ja klopt dan kun je net zo goed elker keer een neiuwe videokaart kopen, tja ik ben tevreden met de 9800 PRO:P hijd oet wat ik wil

hallo, ik heb zelf een amd 64 venice 3800+ met 1024 mb geheugen en een xfx 6800 gt.

als ik op de 1280x960 speel met alles op high dan haal ik een framerate van ongeveer 40/45 en soms iets meer, maar als ik aa op 2x zet en dinamic shadow op medium en light op medium zet dan haal ik met gemak 60 of meer.

ik heb wel met behulp van rivatuner mijn kaart een beetje overclocked naar, core:420 mhz en geheugen:1170 mhz.

nu heb ik nog niet gekeken wat het scheelt als ik de snelheden op stock zet maar zal geen potten breken.
Heb je goeie drivers van je videokaart enzo?

succes ermee

ik heb ongeveer gemiddeld 47 fps met de nieuwste driver op 1024x768 4xAA 8xAf ales high.

is dat nu nog slecht?

sorry trouwens van mijn zeer late reactie.

Hoe komt het dat het nu wel ineens zo snel gaat?

neej dat is niet echt slecht meer aangezien je zegt dat je echt alles op high hebt

ik heb weer nieuwe drivers erop gezet en nu haal ik op 1280x960 (hoogste wat kan bij de instellingen) 2xaa en alleen shadow op medium en dynamic light op medium een framerate van rond de 70 - 75.

dat vind ik behoorlijk wat.

maar 47 is meer dan voldoende om vloeiend te spelen

zoals ik al zij ik heb mijn kaart overclocked en mijn processor is nog wat sneller. dus denk ik dat jou waardes van 47 nu wel acceptabel zijn.

ik draai nu de 81.87 drivers
probeer deze ook eens.

succes verder

ow ja en zorg inderdaad dat je pc clean is
ik heb ad-aware eropstaan om spyware te verwijderen
die laat ik minstens 2 keer per week schoonmaken en dan doe ik ook meteen schijfopruiming en defragmenteren. dan zeggen jullie misschien dat defragmenteren niet zovaak hoeft maar je pc blijft wel zo snel mogelijk en als je het vaak doet duurt het niet eens lang.

en bij schijfopruiming na het zoeken alle vakjes aanvinken dan want anders blijft nog een hoop staan.

dus al die dingen doe ik 2 keer per week een het helpt echt.

Geplaatst door DarkCloud4U

Athlon 3200~~ 64 Bit
128 MB ati 9800 pro
En een mobo van Gigabyte

Sempron 2500+
128MB 9550 van ati

ik heb ook een ati radeon 9550 en ik speel alles op z'n laagst dan loopt die lekker soepel

mooi dat het normaal is.

dat het zo snel gaat ligt aan fraps denk ik.

1x deed ik fraps aan terwijl ik al in de game was en het ging meteen sneller.

normaal doe ik eerst fraps aan en dan de game.
dit heb ik bij alle games.
is dit normaal?

als ik er ff mag tussen komen, 25-35 frames per seconde zijn nog wel iets hoor, Maar idd weinig wan ik bouwde een gelijk aardig systeem en daar haalde ik ook `maar' 36 fps uit... Maar op mijn goed systeempje met 2x Nvidia Geforce 7800 GTX in sli draait ie tegen een bangelijke 130 fps...

off topic: Lol jij haalt meer dan ik met quake 3: daar haal ik 90 fps mee:p(athlon 1800+, geforce 5200, 512 ram). quake 4 alles op het hoogst haal ik 20 fps(cpu zit onder het minimum:confused: ) video is wel overklokt maar goed

klopt, maar ik ben iemand die zijn PC constant wil upgraden en alles uit de kast wilt halen... al meer dan 25000 euro aan uitgegeven hoor, dat denk ik niet van jou, maar dat hoeft ook niet zo perse he?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan