blauw screen na aanmelden msn 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topcat2108

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Berichten
69
Hallo,

Ik heb gisteren Windows 7 ultimate 32 bit met sp1 opnieuw geïnstalleerd en daarna alle hardware drivers geluidskaart netwerkkaart en video kaart en heb daarna meteen alle updates binnen gehaald daarna na heb ik live messenger 2009 geïnstalleerd maar als ik nu de pc opnieuw doe opstarten moet ik mijn email en wachtwoord invullen maar als ik dan op aanmelding klik krijg ik een blauw screen te zien.

Ik heb dit probleem nooit na een nieuwe installatie gehad hoe kan dit oplossen.

Groetjes Topcat
 
Omdat het mijn vraag niet is en msn 2011 vind ik niks waardeloos ik heb msn 2011 geprobeerd al gelijk blauw screen en dat gebeurt bij elke versie van msn ook bij de oudere versie's
 
Laatst bewerkt:
Updates komen meestal niet voor niets uit vandaar mijn vraag naar een nieuwere versie!


Op dat blauwe scherm wordt een foutcode afgebeeld en meestal ook de naam van een systeembestand.
Maak eens foto van de BSOD en plaats deze eens hier.
 
Ik heb windows 7 en msn 2009 altijd perfect gebruikt maar omdat ik veel rotzooi in de pc had staan wilde ik opnieuw installeren zoals ik dat normaal ook doe ook bij kennis gedaan nooit problemen mee gehad.

Maar met die foto bedoel met een fotocamera foto van het beeldscherm maken ?
dat kan wel
 
DSCN0116.jpg

Bij deze de foto ik heb op google gezocht het zou met mijn netwerkkaart te maken hebben nu weet ik gelijk waarom mijn internet traag is heb nu maar 1.9 ds van de 40 maar in apparaat beheer staat geen geel uitroepteken en ik heb de origine drivers van de hp site afgehaald
 
Laatst bewerkt:
raar dat ik dan wel nooit problemen heb gehad met die driver en er is geen nieuwer van dat heb ik al een gezocht op de hp site en bij nivedia staat hij ook geen nieuwer op
 
Installeer deze: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html en lees de bsod eens in.

Je kan de videodriver eens verwijderen en nherstarten.
Laat Win7 dan zelf een driver installeren.
Kijk eens hoe het daarmee gaat alvoren te updaten.
Komt die bsod dan ook?
 
Laatst bewerkt:
heb gekeken maar ik kan geen engels lezen en ik zie geen netwerkdriver staan kan het zijn dat die oude driver dat beschadig is zodat hij niet goed installeert
 
Verwijderen en herstarten.
Na opstarten maar eens kijken wat er gebeurt met de driver van win7 zelf erop.
 
Als hij het dan nog niet doet graag ff wat meer info
Wat is je huidige driver versie en wat voor kaart zit er in?
 
heb ik gedaan blijft het zelfde probleem ik ben via torrent driverchecker aan het downloaden kijken wat hij vind. Maar toch blijf ik het gek vinden dat ik dit nog nooit eerder gehad heb met de zelfde windows en zelfde driver
 
Een probleem komt 9 vd 10 x nadat het wel gewerkt heeft.

Is een beetje hetzelfde zeggen als: mijn auto start niet meer, hij heeft toch al 100000 km gereden

Is dus niet zo raar
 
ik vraag me af of dat aan de netwerkkaart ligt want heb driverchecker gedownload dat is een rar bestand maar als ik nu winzip of winrar aanklik om te installeren die ik op een cd heb staan krijg ik het zelfde blauwe scherm en trouwens dat krijg ik met elke programma wat ik dus wil installeren denk dat ik maandag of de pc wegbreng of een nieuwe ga kopen
 
Probeer eens op te starten met F8 (waar je normaal de veilige modes inkan) kies hier voor "automatisch opnieuw opstarten na systeemcrash uitschakelen"
Probeer dan weer de crash te veroorzaken. Als het goed is zie je dan een B.S.O.D. die blijft staan, maar hier bijv een foto van en probeer deze te uploaden.
 
heb ik gedaan maar is het zelfde beeld waar ik de foto al van gepost hebt in een eerdere reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan