blauw screen na aanmelden msn 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet eens een systeemherstelpunt terug.
Kies een tijdstip dat er nog geen problemen waren.
 
ook al geprobeerd blijft het zelfde maar ik heb bijna nu updates binnen die ik dan installeren doe
 
Ik heb sinds 4 dagen zeker al 25 een schone installatie uitgevoerd met het zelfde probleem heb inmiddels via driver robot drivers gedownload geïnstalleerd met nieuwe drivers zelfde probleem.

antwoord op de reactie van 20.21 heb ik een screenshot van gemaakt ik hoop dat je dit bedoeld Naamloos.jpg

Volgens mij is de enigste oplossing een usb netwerkkaart
 
@ Topcat: dit is inderdaad het lijstje wat ik bedoelde.
Probeer een via deze tool te kijken of er andere drivers zijn

@ Aptje: Er kan inderdaad malware zijn, dat bedoelde ik ook niet, maar een systeemherstelpunt kan dan 9 vd 10 keer niet
 
Volgens mij zijn dat die dia via driver robot ook gekomen zijn maar ik heb op de link geklikt en krijg deze melding

We're sorry, the NVIDIA Smart Scan does not support your system at this time.
 
Hmmz.

Wat je eigenlijk moet doen is de nieuwste driver downloaden, als ik me niet vergis zei je namelijk net dat je er 1 hebt van een jaar oud. als dat niet lukt kun je ook het tegenovergestelde doen en in dit geval de vista (oude) drivers te installeren
Link
Deze zijn van 2008, wie weet werkt dit
 
dat werk ook niet kan hem niet downloaden krijg ik gelijk dat blauw beeld ik denk dat de netwerkkaart of het moederbord kapot. Ik weet niet als ik Windows opnieuw zou installeren en dat de origineel drivers niet te gebruiken gewoon standaard wat Windows installeert gebruiken ik weet wel dat als ik Windows installeer dat erna gelijk de netwerkkaart het doet zonder enige driver te hebben geïnstalleerd of ik ga een nieuwe pc kopen
 
........maar een systeemherstelpunt kan dan 9 vd 10 keer niet

Maar al te vaak kan nog wel degelijk een systeemherstelpunt terug gezet worden en moet je na het terugzetten, juist adviseren ALLE systemherstelpunt die daarna kwamen te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
systeemherstel is van andere halve dag terug ik heb het probleem sinds nieuwe schone installatie van Windows maar ik heb de kast opgemaakt en mijn moederbord is

Pegatron MZN7B-LA ik ben nu op google aan zoeken voor drivers kan het niet zijn dat die netwerkkaart deels kapot
 
.......
Reactie verwijderd.
Verkeerd geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik wat vragen wat IDE en Sata met een netwerkkaart te maken heeft.
IK heb besloten dat ik dadelijk naar mediamarkt ga ik koop een usb of pce netwerkkaart ik zet de onboard kaart uit in de bios en installeer windows dan opnieuw is het probleem opgelost
 
Helemaal niks!
Is foutief geplaatst.
Hoort in een ander item.
Inmiddels verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels Windows opnieuw geïnstalleerd nu kan ik wel msn installeren en de rest ik denk dat het aan een andere programma of aan een Windows update dat ik dat blauwe scherm krijg
 
Dat is fijn.
Daarom adviseerde ik ook een systeemherstel terug laten plaatsen!
Ook staat er maar 1,5 dag op. Tijdens de verdere installatie kunnen systeemherstelpunten aangemaakt worden.
Maak regelmatig systeemherstelpunten!
Mocht het je weer overkomen tijdens de installatie van andere software/updates/drivers dan kan je daarop terugvallen en voorkomt het nieuwe installatie.

Succes verder!
 
Klopt, Maar ik heb nu alleen Windows, drivers en msn erop staan nu gebeurt niks ik ben nu office 2010 aan het installeren ik verwacht dat het aan een of andere programma of update van Windows ligt ik niet meer erop staan toen dat probleem zich voordeed
 
Ik heb het probleem gevonden ligt aan mijn virusscanner Avast 5 ik heb Avast 5 geïnstalleerd opnieuw opgestart toen ging msn zicht aanmelden en hup blauw scherm
Toen heb ik opgestart in veilige modus Avast 5 verwijderd normaal opgestart toen moest ik wel mijn email en wachtwoord opnieuw invoeren in msn en hup toen was ik aangemeld op msn zonder blauw scherm ik sta nu offline op msn en de pc werkt normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan