blauw screen na aanmelden msn 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik ook gedaan en vind alleen dat het met de netwerkkaart te maken heeft dat is bij mij denk niet het geval want kan geen programma installeren en geen programma's geen windows spelletje zoals spider freecell
 
Kun je me vertellen wat voor netwerkkaart je hebt en welke driver?

{edit} Soms kun je soms beter oudere drivers gebruiken{/edit}
 
Heb je bij de installatie meteen een virusscanner er op gezet?
 
Goeie vraag van jou ik weet alleen dat de netwerkkaart geinstalleerd wat hier in zit NVIDIA nForce 5_6_7 nForce For Win7 hier zit dus ook de videokaart en netwerkkaart in apparaatbeheer kan ik wel de versie nummer vinden 73.1.4.0 als ik bij details kijk staat nd.sys niet bij.

Heeft die foutmelding op alles invloed zoals spellen en programma;s openen installeren ? als ik dus kladbok of de rekenmachine wil gebruiken krijg ik het zelfde blauwe beeld vandaar dat ik me afvraag of het wel de netwerkkaart is
 
ik heb windows geinstalleerd toen de drivers toen avast 5 internet erin geplugt en toen begon de ellende kan dus echt niks meer als op hotmail en helpmij komen zie mijn vorige reactie
 
Je netwerkkaart word continu gebruikt, ook al staat je pc niks te doen, dit kan dus inderdaad.

Wat voor merk moederbord heb je, en waar heb je de drivers weggehaald?
 
die kon ik daar een jaar geleden van downloaden en nu staan ze er niet meer op
 
Geen gele uitroeptekens bij apparatenbeheer?
Mogelijk heb je dit al gepost.
 
ik heb driver robot gedownload die loopt nu heeft wel veel dingen gevonden onder andere nivedia en toetsenbord en voor usb ik laat dadelijk alles installeren en kijken of het probleem is opgelost anders een usb netwerkkaart kopen ik heb net eens uitgeprobeerd om de netwerkkaart in de bios uit te zetten toen werkte wel alles behalve internet kon wel installeren spelletjes enzo weer spelen
 
Ok, positief, weten we iig dat het aan de netwerkkaar ligt

Als het goed is staat er een programma op je computer: HP Update, probeer deze eens..

P.S. persoonlijk ben ik niet zo'n fan van programma's als: driver robot (maar moet eerlijk bekennen niet veel ervaring mee ook.)
 
Hp update heb ik niet want bij deze computer was vista bij geleverd en heb toen een Windows 7 gekocht
 
los daarvan kun je even naar apparaatbeheer gaan. Daar zoek je de netwerkkaart op.
vervolgens klik je daar met je rechter muisknop op, dan geavanceerd. Hierna kun je in het dropdown menu de hardware ID vinden (1 vd bovenste opties) hier staat een vendor en een device nummer, bijv.: ven10c2 dev8044

Wil je deze eens opzoeken en posten?

p.s. dit doe ik ff uit mn hoofd dus dit kan op een iets andere plek staan
 
Die heb ik al eens geprobeerd maar op de een of andere manier pakt hij hem niet met installeren. Nu kan ik sowieso niet downloaden van website dan kom dat lelijke blauw beeld weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan