Brandprogramma met pause erop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
bestaat er een brandprogramma waar ik tijdens het image schrijven naar de hardeschijf kan pause doen
Net als de tc11 programma van windows maar die gooit het geheel op de harde schijf niet als image dus ik weet dan niet hoe ik het goed kan kopieeren om het werkend tekrijgen
Dus de vraag is IS een programma waar ik tijdens het laden van de image kan pauzeren en dan bv als de cd beschadigt is en ik heb er 2 waarvan allebei niet op dezelfde plaats is beschadigd ik dan 1 goede kopie kan maken

Ik heb geen antwoord, maar wel een tip voor je.

Ik zie dat je in al je vragen en antwoorden geen leestekens gebruikt. Dit is zeer irritant lezen.;)
Ik moet dan elke vraag 3x lezen voordat ik het snap, en heb dan de neiging om die vraag over te slaan.:confused:

Het lijkt me trouwens dat zo'n programma niet bestaat. Je weet toch niet waar je hem moet pauzeren?

Tanja
Als je zo een perfectionist bent dan moet je bij de overheid gaan werken en hier niet lopen ***len

Het leest gewoon voor iedereen prettiger en daardoor krijg je meer antwoorden. Niet iedereen heeft zin in te puzzelen.

Dit heeft niets met perfectionisme te maken:rolleyes:

Maar je hoeft het advies niet over te nemen, dat moet je allemaal zelf weten.

Ok zal het proberen
Wij alochtonen hebben niet zo een goede opleiding gekregen daarom deze viele spielfouten solly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan