brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Bazar

Het branden gaat nu goed :D

Wat betreft de ondertiteling probeer eens een dvd die je zelf heb gemaakt bij een kennis

Het kan natuurlijk aan de speler liggen, maar normaal heb je geen menu dus kan je de optie niet nemen van ondertiteling.

Wat je wel kan doen is [ als hij op de afstandsbediening zit ] gewoon op subtitles drukken.

1x drukken ondertiteling uit
2x drukken ondertiteling aan

Ga ook eens met wat ander software proberen zoals ik al eerder aangaf , dan kan je zelf bepalen wat voor jou het fijnste progamma is om mee te werken en deze hebben ook weer wat andere mogenlijkheden.

mijn voorkeur is als volgt.

dvddecrypter > dvd2one > nero

en als de dvd niet te veel Gb bevat neem ik

clonedvd , en maak ik de kopie met menu en alle extra's

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Het is inderdaad waar. Het lukte zoals jij aangaf. Knap!!!

Verder ben ik per ongeluk gestuit op DvD Shrink 3.1 en dat program start na "encoding" zelfstandig Nero op en brandt de schijf.

Nogmaals bedankt en groeten.

:thumb: óke

Zelf heb ik dvd shrink nooit gebruikt , ik hoor hierover veel goede verhalen en zeker de laatste tijd met de versie 3 en het is nog gratis ook.

Het is raar maar de meeste gratis tools zijn over het algemeen nog het beste zoals dvddecrypter en dvd2svcd , dvd2dvd.

suc6 met het kopieren

groetjes speedtouch

Waarom krijg het bericht zoals in de bijlage. Ik heb nieuwe schijven zowel RW als R. Het branden lukt dus niet.

Bijlagen

• branden.gif
    branden.gif
    27,9 KB · Weergaven: 23
Hoi bazar

Heb je vaker met dit merk schijven gebrand of is dit de eerste maal met een nieuw merk [ wat voor merk is het ]

Ik denk zelf dat het te maken heeft met shrink mogenlijk heb je een optie aangevinkt of heeft shrink de video file's niet goed geschreven.

video_TS.bup
video_TS.ifo
vts_01_0.bup
vts_01_1.ifo

groetjes speedtouch

Hoi Speedtouch.

Ik heb nero 6. Ik vermoed dat het programma "onthoudt" dat ik de DvD eerder met shrink heb behandeld en gebrand. Wellicht zegt het geheugen niet nogmaals. Vandaag heb ik een andere DvD gebrand en daar was niets mee aan de hand.

Hoi bazar,

Soms is het toch onverklaarbaar, je kan ook wel eens een fout maken [ ik althans ] dat ik nero open en de file's in mijn geval naar het linker vakje verplaats, waarvan achteraf blijkt dat het de verkeerde map was.

Ik heb voor mezelf aangeleerd om de film die ik comprimeer met dvd2one te plaatsen in een vaste map als de dvd gebrand is leeg ik deze gewoon om misverstanden te voorkomen.

Je zal zelf wel merken als je de progamma's vaker gebruikt dat het allemaal makkelijker gaat.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan