BudgetGamePC €800-825

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan met allebei instemmen ja :P

Als je de beste koeler wilt hebben, Scythe Mugen 2. Hij is een stuk groter dan de Coolermaster TX3, maar koelt beter.
Als je een koeler wilt hebben die kleiner en goedkoper is en iets minder goed koelt (maar wel voldoende voor jouw processor), dan de TX3.

Mij maakt het niet uit, het is je eigen keuze. Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen: Mugen 2.

Ok. Nu heb ik nog een vraag: volgens mij ondersteund mijn monitor alleen VGA en mijn videokaart alleen HDMI en DVI-I. Er staat in ieder geval geen VGA uitgang bij... Klopt dit?

Klopt, je monitor heeft alleen een VGA connector. De videokaart heeft DVI-I, en negen van de tien keer zit er ook een VGA - DVI koppelstuk bij dus kun je hem alsnog koppelen. Zo niet kun je die voor een paar euro bij elke pc boer krijgen.

Deze samenstelling ondersteunt wel DVI. Zouden jullie willen kijken of alles op mijn moederbord+kast past? klikklik

Btw, krijg je bij deze monitor een DVI kabel meegeleverd?

niet voor ms-tech gaan die verkopen troep
de airflow in ms-tech kasten is slecht
en het materiaal dat ze gebruiken is vaak plastic

wil je voor een goede kast gaan dan raad ik coolermaster antec of xigmatek aan

de ms-tech in mijn oude pc valt na 5 jaar al uit elkaar, die was dan ook maar 35 euro ;)

Oke... Even voor een andere kast kijken dan maar:P

Is dit goed? Kan de monitor worden verbonden met de videokaart? (kast edit ik strakjes)

KLIK

Kan de monitor worden verbonden met de videokaart?

waarom zou dat niet kunnen?
een monitor heeft standaard connectie's vrijwel iedere videokaart kan die connectie's ondersteunen
soms betekent dat dat je een verloop stukje er tussen moet zetten
zoiets dus meer niet

ik ben erg te spreken over mijn coolermaster.
over dat monitor, ik adviseer je voor een samsung te gaan, mijn ervaring met acer is nogal lastig.
mijn samsung werkt al 6 jaar goed.

Ja, dat bedoel ik. Ik wil er niet opeens achter komen dat ik nog een verloop moest bestellen... Vandaar dat ik dat ff vraag...

Ik heb een andere kast genomen:
KLIK

Kunnen de videokaart, koeler en het moederbord erin (past de koeler ook op het moederbord)?

@royb3: je loopt achter:P Ik heb al een poosje voor een BenQ GL2240 gekozen (zie de linkjes).

Laatst bewerkt:
punt is alleen dat je het verloop stukje mee geleverd krijgt met je videokaart :D
en je dus echt geen zorgen hoeft te maken kwa connectie ondersteuning

en ja die kast is perfect!

Oke. Ik zie net dat ik een VGA kabel meekrijg. Is het aan te raden om een DVI kabel te hebben? Wat is het verschil?

resoluties DVI is nieuw en kan hogere resoluties aan en is digitaal signaal

vga is analoog

Dus... Raden jullie een andere monitor aan waarmee ik wel een DVI kabel meegeleverd krijg?

persoonlijk zeg ik ga voor een led scherm van samsung ;)
zie ik erg goede meningen over.

@ firestorm: nee, er staat dat je een VGA kabel mee krijgt...
@ royb3: welke bedoel je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan