BudgetGamePC €800-825

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja, maar het is wel een erg mooi scherm.
LED is ook heel erg helder:D

Laatst bewerkt:
Maar ik wil wel echt bij die 850 blijven...

Moet je trouwens bij Azerty ook de verzendkosten betalen als je een bedrag hebt van boven de 500? Bij sommige webwinkels (dacht ik) hoef je dan de verzendkosten niet te betalen...

------
Edit: Ik denk dat dit wel goed zit, kan iemand dit ff controleren (klikopdezelink)

Ik heb de monitor veranderd omdat ik nu gewoon DVI kan. Ik heb de kast veranderd omdat dit een makkelijker systeem is qua het inzetten van allerlei dingen (geen schroefjes maar plastic knoppen). Ik heb het moederbord veranderd omdat mijn moederbord in 1 keer 100 euro was ipv 80...

Ik lees in de reviews dat bij de kast een ventilator zit die nogal lawaai maakt... Is het verstandig een andere erin te zetten en zo ja, welke dan?

Kan iemand kijken of dit allemaal in elkaar past en kan zonder problemen?

Laatst bewerkt:
Iemand die nog voor mij iets kan controleren? Laatste keer dat ik iets vraag...
Past die alles in elkaar?

KlikerdeKlikerdeKlik

En weet iemand of je bij Azerty nog een vergoeding krijgt voor de verzendkosten omdat je boven een bepaald bedrag zit?!

ik dacht van niet, en ja alles zou moeten passen ;)
ovigerens, een kast die makkelijker is dan coolermaster?

Laatst bewerkt:
Hee,
Nog even een vraagje over dat antistatische armbandje;)
Je kunt hem verbinden met je kast (toch!?) aan het metalen gedeelte.
Wat nou als je kast helemaal zwart is? (zoals bij mij)

aan de binnenkant kun je em ook vastmaken, maar je het het niet nodig, met je handen langs de scherpe randen van je kast gaan voldoet al goed om dezelfde lading te krijgen.

@ Ronald, THX:) Dit wou ik horen:D
@ Rob, Ik wil het gewoon ff veilig doen, mijn eerste keer dus ik wil alles gewoon veilig doen:)

ontlaad jezelf dan eerst aan de aarde van een geaard stopcontact, dat zou nog veiliger zijn hoorde ik ;)
daarna jezelf gelijkmaken aan de kast.

jah effe met je vingers in het stopcontact zitten dat is veilig...

gewoon dat armbandje om doen en aan de kast vast maken

je hebt ook armbandjes die direct in het stopcontact gaan en je dan geaard maken
het is veiliger dan de verwarming aanraken

als ej de randaarde aanraakt maakt het niet uit :D

Een stuk of 3. Maak je niet zo druk, je krijgt alles erbij wat je nodig hebt.

Ik heb nog even een vraagje...

Bij deze samenstelling (KlikKlik) heb ik een monitor die alleen DVI-D aansluit en een videokaart die DVI-I accepteerd... Kan het nu zijn dat de stekker er niet inpast?

DVI past altijd in DVI, dat is geen probleem. De D en I achter DVI staan voor de mogelijke signalen die de stekker door kan geven.

Nog even een vraagje. Zit bij dit moederbord een goed LAN kaartje (onboard geloof ik)? Of is het handig om er eentje los te kopen. Ik download veel dus wil graag dat het niet ten koste gaat van de netwerkkaart;)

Moederbord: KLIK

Bij voorbaat dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan