C schijf formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo

Ik wil windows 7 opnieuw instaleren en heb dat ook gedaan maar hij heeft tijdens de instalatie niet de optie gegeven om de schijf eerst te formateren. Nu in mijn schijf dus bijna vol. weet iemand hoe ik de C schijf kan formateren zodat ik weer opnieuw kan installeren= in het begin zie ik alleen f2 voor boot menu en f4 voor recovery

mvg Karin

tijdens de installatie krijg je een keuze waar je windows wilt installeren (een lijst met je harde schijven), als je onder deze lijst op het kleine pijltje naar beneden drukt krijg je een paar opties te zien, waarvan een 'formatteren' is. deze had je moeten drukken. je kunt de installatie dus het beste nogmaals uitvoeren.

Aangezien hier om werkelijke installatie van W7 gaat..

Topic verplaatst van Hardware/harddisks ---> W7

bij mij staat die keuze er niet tussen omdat ik de laptop niet vanaf de CD start , dit lukt niet.

Zou dit kunnen omdat het een gebrande cd is= is er dan nog een andere mogenlijkheid?

Illegale versies zijn wel vaker niet bootbaar. Boot de laptop wel van andere DVD's? Je hebt de bestanden dus op de harde schijf gezet. Best slim van Windows dat die jou geen gelegenheid geeft om zijn eigen installatiebestanden te wissen. Formatteren is wissen. Ik kan nog bedenken dat je meerdere partities hebben wilt waarbij je Windows installeert in een lege partitie en dan die andere verwijdert of leeg maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan