C schijf vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je als je rechtsklikt>eigenschappen>locatie de optie niet "Standaardinstellingen herstellen" ?
Ga anders eens via de verkenner kijken op de locatie, zou moeten zijn C:\gebruikers (of users) \jouw accountnaam\favorieten

Laatst bewerkt:
Terugzetten vorige versie (gisteren) helpt ook niet.
Dan staat het er wel weer zo in als gisteren, maar hij accepteerd geen nieuwe site.

Probeer het volgende: kopieer alles wat in de map staat naar een nieuwe map op je buroblad, start IE en importeer via de tab bestand>importeren en exporteren de internetsnelkoppelingen van die nieuwe map.
Heb je #41 nog eens teruggelezen, heb daar een aanpassing gemaakt.
Helpt dat allemaal niet zet dan IE terug naar de standaardinstellingen.

Laatst bewerkt:
Bij mj start automatisch Google (Startpagina) Ik weet niet waar ik bestand importeren kam vinden.

Via D.jpgGeen idee.jpgVia bureaublad.jpg
Is het misschien verstandig hier morgen of een andere keer mee verder te gaan?

Ja hoor,ok voor mij. We krijgen dat wel opgelost! Tot morgen dan, tijd vanaf 20.00u denk ik of anderen zouden je nog de oplossing moeten aandragen.

Het is opgelost! Ik heb het voor de zekerheid nog een keer geprobeerd en nu gaat het goed.
Misschien had ik opnieuw moeten opstarten. Ik ga nu alles weer op de D schijf zetten en dan
opnieuw opstarten om te kijken of het lukt, tot zo.

Yes, yes, yes! Zelfs op de D schijf doet favorieten het nu goed.
Het was dus een kwestie van opnieuw opstarten.
Wel vreemd dat de andere mappen dit niet nodig hadden,
maar ik ben allang blij dat het gelukt is!

Stom dat ik daar niet aan gedacht heb :o
Bij mezelf is dat een automatisme, maar fijn dat het nu gelukt is! :thumb:

Tja, het ging bij die andere mappen ook goed, dus dan denk je daar toch niet aan?
Ik ben er blij mee, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan