cd rom branden incl. 'open end'?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Ik wil graag foto's op een cd rom zetten maar Nero sluit de cd dan af waardoor ik er op een ander tijdstip geen foto's meer bij kan zetten. Ik kan niets aanvinken in Nero.

Op een Cd-r kan je maar 1 keer iets opzetten. Als je foto's op een Cd-rw zet kan je er wel foto's bij zetten.

Je moet, voordat je gaat branden, aangeven dat je een multisessie-CD gaat branden. Dan kun je, ook op een CDR, meerdere sessies branden. Uiteraard totdat de schijf vol is.

En dat het gaat om een multisessie cd kan ik aangeven in het hoofdmenu van Nero?
Misschien kan ik de foto's beter op dvd branden aangezien ik geen nederlands gesproken films kan vinden liggen de dvd's te verstoffen.

Geplaatst door Little Monk
En dat het gaat om een multisessie cd kan ik aangeven in het hoofdmenu van Nero?
Misschien kan ik de foto's beter op dvd branden aangezien ik geen nederlands gesproken films kan vinden liggen de dvd's te verstoffen.

Inderdaad vind je dat in het menu, of je DVD's moet gaan gebruiken laat ik aan jou over. Er zijn trouwens genoeg nl. talige films, de Videotheek heeft er echt zat ;)

Dat bedoelde ik natuurlijk...dat ik daar beter heen kan gaan en mijn dvd brander alleen gebruiken om foto's te branden.:p

Ik kan in het menu van Nero niets vinden over multiesessie oid. Kan het een andere naam hebben??
Misschien heb ik de verkeerde Nero versie :(

Zo zou dat er uit moeten zijn (zie bijlage)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan