chatroom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door held
zoals je kan zien dateert dat bericht van 17/06

denk je echt dat ze bij de KVK zo snel zijn?

mvg Jeroen

De naam helpmij.nl is ander al te vinden bij de kvk. Zoek maar op helpmij.nl bedrijfsnaam.

Naam: Helpmij.nl
Vestigingsadres: Winkelwaard 81
Vestigingsplaats: 1824HN Alkmaar
KvK-inschrijfnummer: 37107277
Soort inschrijving: Rechtspersoon

Ze zijn dus wel snel.

Greetzz York

goh dan zijn ze toch sneller dan ik dacht :D

ZE MOTTE VERDOMME DIE HELPMIJ.NL CHATROEM LATEN BESTAAN IK BEN HET VOLKOMEN MET BENNY EN HENK EENS....

DE CHAT IS GEMAAKT OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN NET ALS DEZE SITE.... HIJ IS OP DEZE SITE GEBASEERD JULLIE ZOUDEN TROTS MOETEN ZIJN...:@

VERDOMME... DIE AJT is ook EEN VETTE OVERLOPER :@

Geplaatst door 64Technicus
ZE MOTTE VERDOMME DIE HELPMIJ.NL CHATROEM LATEN BESTAAN IK BEN HET VOLKOMEN MET BENNY EN HENK EENS....

DE CHAT IS GEMAAKT OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN NET ALS DEZE SITE.... HIJ IS OP DEZE SITE GEBASEERD JULLIE ZOUDEN TROTS MOETEN ZIJN...:@

Kunnen ze de naam toch wel veranderen. De naam helpmij.nl is eigendom van deze site. Ik denk dat www.helpmij.nl wel meer problemen oplost dan jullie chatroom.

Greetzz York

Geplaatst door held
goh dan zijn ze toch sneller dan ik dacht :D

Het zijn bij helpmij.nl geen amateurs ... dit is al langer geregistreerd volgens mij .. heb het weleens eerder opgezocht ;)

Aaan alle heren die denk dat ze de box voort kunnen zetten lees de wet er eens op na.

en wel de merkenwet.

wat zegt deze wet
Wet van 19 maart 1962
Eenvormige Beneluxwet op de merken
(Benelux Merkenwet)
------------------------------------------------------------------------
HOOFDSTUK I. INDIVIDUELE MERKEN

Artikel 1

Als individuele merken worden beschouwd de benamingen, tekeningen, afdrukken, stempels, letters, cijfers, vormen van waren of van verpakking en alle andere tekens, die dienen om de waren van een onderneming te onderscheiden.

Evenwel kunnen niet als merken worden beschouwd vormen, die door de aard van de waar worden bepaald, die de wezenlijke waarde van de waar beïnvloeden of die een uitkomst op het gebied van de nijverheid opleveren.

De rest mogen jullie lezen op

http://www.ivir.nl/wetten/nl/bmw.html

en voor wie twijfeld aan KvK inschrijving

Informatie over geselecteerde inschrijving

Naam: Helpmij.nl
Vestigingsadres: Winkelwaard 81
Vestigingsplaats: 1824HN Alkmaar
KvK-inschrijfnummer: 37107277
Soort inschrijving: Rechtspersoon

http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=37107277

dus ik zou me nog maar eens beraden of je het echt door wilt drijven ;)

nog ff een reactie...de naam helpmij bestaat al langer.

in groningen is een helpmij:D

verder kan msn zien en bewijzen dat de chat er al was voor die datum:)

mooi zon diskussie:P

groet Henk:D

Geplaatst door 64Technicus

tsja, dan is de enigste oplossing dat jullie chat"roem" in samenwerking gaat met helpmij.nl... zoals je aangeeft zijn jullie toch op ons gebaseerd.

maar ik geloof dat jullie dit niet wilden... en daarom is deze troep er nu...

mvg Jeroen

Geplaatst door Henk4free

het gaat niet over helpmij.... maar over helpmij.nl dacht ik...

Geplaatst door Henk4free

He,

Jullie hebben jullie naam niet geregisteerd bij de kamer van koophandel, helpmij.nl heeft dit wel pas gedaan. Nu behoort de naam helpmij.nl toe aan www.helpmij.nl.

Zo ging het geloof ik.

Greetzz York

idd en het maakt geen R**T uit of jullie box al langer bestond...

en nee dat deed ze toch niet...

btw... langer dan 2jaar? kijk eens naar de datum? helpmij.nl bestaat al sinds 1999 en volgens mij is dat iets langer dan 2 jaar..

mvg Jeroen

ik zie jullie reactie graag ook in de chat...jullie komen zovaak de laatste tijd

gaat de diakussie ff wat sneller:P

zie jullie:D

groet Henk

ik ben daar ooit geweest in een lang vervlogen tijd ( nog geen jaar geleden tijdens de oprichting door een lid van helpmij.nl)

maar aangezien de stijl me daar niet aanstaat was ik er erg snel weg.

Jeroen

Geplaatst door tazman
Aaan alle heren die denk dat ze de box voort kunnen zetten lees de wet er eens op na.

en wel de merkenwet.

wat zegt deze wet
Wet van 19 maart 1962
Eenvormige Beneluxwet op de merken
(Benelux Merkenwet)
------------------------------------------------------------------------
dus ik zou me nog maar eens beraden of je het echt door wilt drijven ;)

Eum ik wil niet veel zeggen hoor...maar...
Geld deze merken wet en registratie ook voor America....? Nee.
Ten tweede. De naam word gebruikt op een interne server en word daarom gezien aan referencie en niet als merk naam. (lees de regels van MSN)

Dus niet zo lopen blazen Taz....als je de regels niet kent.
Ik wil de eerst rechtsinstancie zien die een naam weigerd op een americanse server....MSN heeft hier ook geen boodschap aan. Een telefoontje was genoeg om bliksem snel deze vragen te beantwoorden. Dus geen oeverloos geklets maar gewoon opzoeken en bellen.

Liefde

Hallo,

Hier vrolijke Biaggi. Wat een gezeur allemaal. Waar maken we ons druk over! Als we allebij gewoon onze eigen gang gaan gaat het toch lukken? Het afgelopen jaar hebben we geen last van elkaar gehad toch? Alleen nu opeens al deze ophef en waarom om helemaal niks jammer. Ik vermaak mij heel erg op de chatbox. Als we nou eens over onze harten strijken en gewoon verder gaan met lol maken. Dit is alleen maar voor de ontspanning en maak nou geen heise ervan. Love in the air!!

oke... zo staan we er dus nu voor.... helpmij.nl is dus wettelijk geregistreerd.. en wil een msn room overnemen omdat ze zelf een *** room hebben:p

en hoe zien jullie dat voor je.. jullie hamers wij mogen optieften ofzo?? kijk je kan het ook zo doen dat ze OFFICIEEL bij elkaar horen maar dat de beheerders het zelfde blijven.. want gloof mij nu... HET GROOTSTE deel komt voor de groep beheerders zoals die nu is.. en als je een stel onbekende zombies neer zet zullen er dus minder mensen komen duss...:d

zooo.. voila 1-0 voor flpc.... uitge***d mensjes.. zegt die gozer toch wat.. msn is amerikaans dus hebben jullie nix te zeggen

Re: Liefde

Geplaatst door Biaggi101
Hallo,

Hier vrolijke Biaggi. Wat een gezeur allemaal. Waar maken we ons druk over! Als we allebij gewoon onze eigen gang gaan gaat het toch lukken? Het afgelopen jaar hebben we geen last van elkaar gehad toch? Alleen nu opeens al deze ophef en waarom om helemaal niks jammer. Ik vermaak mij heel erg op de chatbox. Als we nou eens over onze harten strijken en gewoon verder gaan met lol maken. Dit is alleen maar voor de ontspanning en maak nou geen heise ervan. Love in the air!!

idd dit is nog eens een fijne reactie.

ipv te bekvechten, slaan we beter de handen in elkaar, want uiteindelijk zijn we er om hetzelfde doel.

maar ik dacht dat de eigenaar van helpmij.nl deze bespreking heeft gehad met iemand van jullie "hamers" en dat er niet veel uit de bus is gekomen.

Geplaatst door THE_BENNY_BOY
zooo.. voila 1-0 voor flpc.... uitge***d mensjes.. zegt die gozer toch wat.. msn is amerikaans dus hebben jullie nix te zeggen

tsss... niet zo hard van stapel lopen :)

mvg Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan