chatroom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benny ..... jouw waarheid ..... maar als je nou eens de grote mensen het laat opknappen ... dan is er vast wel een oplossing te vinden ....

Dus hou je gewoon even op de achtergrond .. en kijk even toe wat er gaat gebeuren ....

Bij voorbaat dank :thumb:
 
Ik vind het jammer dat om een simpele msn chat, waar beslist niet wordt gezegd dat deze deel uitmaakt van het helpmij.nl forum, zulke toestanden zijn ontstaan.

Om voor ieder alles een beetje duidelijk te maken waarom het gaat, volgt hier een log van het gesprek dat ik met een admin van het forum had:

"helpmij666 : is geen onzin wij hebben heel veel problemen met de chat en we willen een uitwijkmogelijkheid

helpmij666 : geen idee, ik heb me nog nooit met de chat bezig gehouden .. totdat ik hoorde dat er een chat is onder de helpmij.nl naam


helpmij666 : ik heb er ook geen problemen mee, alleen wel dat de naam rechtstreeks gebruikt wordt , zonder dat iemand van het bestuur er ook maar iets over te zeggen/invloed heeft

helpmij666 : we werken allemaal aan hetzelfde doel en dat is mensen helpen dus waarom niet de handen ineen slaan

helpmij666 : het bestaan van deze chat werd mij door tibor gemeld
helpmij666 : tibor is de opper-mod

helpmij666 : kunnen we hier geen afspraken over maken ?

roebel01 : is inmiddels een begrip op msn en behoort tot de meest druk bezochte boxen bij computers
op msn


roebel01 : welke afspraken???

helpmij666 : daarom, waarom niet de box officieel aan helpmij.nl plakken ?

roebel01 : ik denk dat het alleen maar reclame voor jullie is

roebel01 : waarom wel, wat zijn de voordelen ?

helpmij666 : zoals ik al eerder zei, dat onze chatops hier mensen kunnen bannen etc

helpmij666 : zoals ik al eerder zei, dat onze chatops hier mensen kunnen bannen etc.

roebel01 : denk jij dat wij dat niet kunnen?
roebel01 : jullie chatops hebben hier ook niets in te brengen
roebel01 : ik zie dat je totaal niet weet wat een msn chatroom betekent
roebel01 : de hamers werken hier met scripts en kunnen bannen
roebel01 : van 0 uur tot oneindig

helpmij666 : ik gebruik nooit msn

helpmij666 : maar onze chatops wel

roebel01 : dan zouden die beter moeten weten
helpmij666 : ik ben hier alleen maar om te kijken of we een deal kunnen sluiten

helpmij666 : hoezo ?

roebel01 : Ik zie geen enkele reden om hier chatops van de andere chat binnen te halen

roebel01 : Deze box wordt gerund door 5 volwassen mensen en daar houden we het bij
roebel01 : ruim volwassen mensen
roebel01 : die dit doen omdat ze daar lol in hebben en die menig jongere met problemen (privé problemen) een stukje in de goede richting hebben geholpen



helpmij666 : zonder een melding bij het inloggen

roebel01 : hoe bedoel je?
roebel01 : ik kan precies zien met welk msn paspoort ze hier binnen komen
roebel01 : en kan dan op msn paspoort bannen

helpmij666 : tuurlijk en dat is ook niet het probleem, het probleem is dat onze naam eraan hangt

roebel01 : en wat betreft de naam, dan halen we gewoon dat nl er af
roebel01 : de andere kant van dat nl weghalen is, dat er niet meer wordt doorverwezen naar het forum

helpmij666 : ik zal even het bestuur inlichten en dan kijken we wel wat er gebeurd

roebel01 : sorry, ik vind het raar dat jullie je nu ineens druk gaan maken over een doorgewone msn chatbox.

groetjes,
Roebel/Lous

PS: Ik hoop dat dit heel snel op een normale manier wordt opgelost.
 
groot gelijk, we zijn allemaal volwassen mensen.

dank je toch voor je reactie lous :)

we zullen eerst de verdere reacties van de eigenaren en de rest van het bestuur afwachten :)

mvg Jeroen
 
Samen staan we sterk, samenwerking geeft kracht.........en wijsheid. (volgens mij een oud chinees gezegde)

Groeten Oossie
 
reactie van admin

ten eerste,

ik heb geprobeerd een volwassen oplossing te vinden met de beheerders van de msn box, zoals te zien in de post van roebel, wat hij/zij alleen niet vermeld :

roebel01 fluistert tegen helpmij666: deze box wordt met meer verantwoording bestuurd dan de officiele chat van het forum, waar het door jonkies wordt gedaan

en nog meer van dit soort ****** ...gegooi
ik ga er verder niet op in, jullie gebruiken onze naam, en dat is wettelijk verboden, msn is niet amerikkans, de servers staan in nederland, en dan nog ...wijsneus ... (ik noem geen naam) zelfs in de amerikaanse voorwaarden staat dat het niet mag !!

Ik/wij hebben er geen enkel probleem mee mits jullie niet de letterlijke naam voeren, ik ben van de week 30 minuten in de box geweest en wat jullie doen is mij best, maar dat past absoluut niet in de helpmij-gedachte.

Of je het leuk vind of niet wij hebben regels, om het verloop van zaken goed te laten gaan. Jullie manier van doen past hier absoluut niet in !!

Ik heb geprobeerd om dit volwassen op te lossen, zelfs met een melding bij het inloggen in de box dat deze msn-box 100% onafhankelijk draait van helpmij heb ik voorgesteld ... zonder resultaat .....

bij deze laat ik jullie allemaal weten dat wij onze rechtmatige naam niet laten besmeuren door amateurs die te pas en te onpas met redenen en meningen komen die volstrekt niet toepasbaar zijn in deze zaak.

Ik heb het persoonlijk geprobeer dop meerdere manieren, en telkens weer word je als een klein kind behandeld in jullie chat-box ... geen enkel probleem mee dat moeten jullie helemaal zelf weten ....

maar niet onder onze naam, en zeker niet op deze manier. het doel wat helpmij.nl nastreeft is het helpen van mensen met problemen, niet problemen veroorzaken. Net zoals jullie dat doen, alleen de manier waarop jullie werken is voor ons niet aanvaardbaar.

ik zie alleen de volgende optie's

-Verander de naam
-Geef onze chatops toegang om orde te houden (samenwerking dus !!)
-sluit de box .....

dit is zeker geen dreigement of whatsoever, maar als de beheerders van deze box rationeel en volwassen nadenken, kunnen ze zichzelf wel inleven in het feit dat jullie het ook niet ok vinden als iemand onder jullie naam acties ondernemen .....

voor jullie informatie, ik heb contact opgenomen met msn, hun zullen de beheerders binnenkort wel mailen om te vragen hoe het allemaal zit, en waarom dit is gedaan, het is 100% in strijd met iedere wet en de voorwaarden van msn.

voor de laatste keer : een samenwerking is DE oplossing

meer woorden maak ik er niet aan vuil.

Sebastiaan
Admin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

even een laatste reactie van mij,

punt 1...ik ben idd niet de oprichter van de msnchat helpmij.

punt 2...de reden voor het starten van deze diskussie hier is voor mij: ik begrijp niet waarom een mod van dit overigens voortreffelijke forum, het kinderachtige iedee kan hebben (ook nog in de fluister) een msnchat op te eisen die al weer een hele tijd zeer tot tevredenheid van zijn gebruikers draaid.

punt 3...samenwerking lijkt mij gezien de reacties die eerder zijn gegeven niet echt mogelijk.....behalve dan de samenwerking die verschillende mensen vanaf onze chat hier al jaren geven.

punt 4...het lijkt mij zeer goed mogelijk de msnchat naast dit forum en jullie eigen chat voort te laten bestaan, mochten jullie met dit (kinderachtige) idee de msnchat over te nemen door willen gaan, dan zie(n) ik/wij de emails met vertrouwen tegemoet.

met vriendelijke groet, Henk
 
Henk, je hebt helemaal gelijk :)en je moet gewoon lekker doorgaan met je chatbox.
 
Geplaatst door Henk4free
Goedemorgen,

even een laatste reactie van mij,

punt 1...ik ben idd niet de oprichter van de msnchat helpmij.

punt 2...de reden voor het starten van deze diskussie hier is voor mij: ik begrijp niet waarom een mod van dit overigens voortreffelijke forum, het kinderachtige iedee kan hebben (ook nog in de fluister) een msnchat op te eisen die al weer een hele tijd zeer tot tevredenheid van zijn gebruikers draaid.

punt 3...samenwerking lijkt mij gezien de reacties die eerder zijn gegeven niet echt mogelijk.....behalve dan de samenwerking die verschillende mensen vanaf onze chat hier al jaren geven.

punt 4...het lijkt mij zeer goed mogelijk de msnchat naast dit forum en jullie eigen chat voort te laten bestaan, mochten jullie met dit (kinderachtige) idee de msnchat over te nemen door willen gaan, dan zie(n) ik/wij de emails met vertrouwen tegemoet.

met vriendelijke groet, Henk

jullie snappen nog steeds niet de bedoeling, misschien is een cursus nederlands een optie.

als jullie niet willen samenwerken dan kiezen jullie een andere naam, dat is de enige vraag.

en aangezien jullie toch in fout zijn... wachten wij de mail af.

en ik ga hier een slot op zetten om nog meer gezever tegen te gaan.

we wachten eerst de mails af.

mvg Jeroen
 
gezeik

Geplaatst door Henk4free
Goedemorgen,

even een laatste reactie van mij,

punt 1...ik ben idd niet de oprichter van de msnchat helpmij.

-> waar bemoei je je dan mee ?

punt 2...de reden voor het starten van deze diskussie hier is voor mij: ik begrijp niet waarom een mod van dit overigens voortreffelijke forum, het kinderachtige iedee kan hebben (ook nog in de fluister) een msnchat op te eisen die al weer een hele tijd zeer tot tevredenheid van zijn gebruikers draaid.

-> fluister was niet mijn idee, voorstel van roebel


punt 3...samenwerking lijkt mij gezien de reacties die eerder zijn gegeven niet echt mogelijk.....behalve dan de samenwerking die verschillende mensen vanaf onze chat hier al jaren geven.

-> de negatieve reactie kwamen niet van mij kant, die zijn door jullie in de box geflikkerd

punt 4...het lijkt mij zeer goed mogelijk de msnchat naast dit forum en jullie eigen chat voort te laten bestaan, mochten jullie met dit (kinderachtige) idee de msnchat over te nemen door willen gaan, dan zie(n) ik/wij de emails met vertrouwen tegemoet.

-> kinderachtig ? .. nee jullie zijn dingen aan doen die wettelijk niet kunnen , en kinderachtig is precies wat ik in de msn-box zie ..


met vriendelijke groet, Henk

Henk je bekijkt het maar.
Ik ben jullie gezeik zat.

Sebastiaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan