chatroom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Re: Liefde

als jullie nu eens naar onze room zouden komen kunne we sneller en beter praten mischien :thumb:

ik denk er niet aan, ik heb wel belangrijkere dingen te doen, trouwens deze discussie is nutteloos, die is er begin deze week al eens geweest.

mvg Jeroen

eej nog ff over naams veranderin gvan JULLIE site he.. aangezien held <-> belg is wrom maken jullie er niet helpmij.be van:d zijn we van al het gezeur af... en nu niet over ons zeuren.. wij zijn nederlandser:D

het heeft er niets mee te maken dat ik belg ben, ik ben geen eigenaar van de naam noch van de site. ik ben bestuurslid van de vereniging met wettelijke naam HELPMIJ.NL en mede-administrator op dit forum.

ik zie niet in waarom je er helpmij.be bijsleurt.

trouwens, nu weet ik weer waarom ik niet lang in die box verbleef...

Jeroen

Wat jammer dat ik hier geen reactie zie van de "eerste MSN helpmij mensen" de mensen die met deze MSN chat begonnen zijn? En dat was niet Henk4free die in zijn eerste bericht in dit topic wel deze indruk wekte.

Groeten Neleke

neleke, de oprichter van die box zit meestal in de chat van helpmij... (niet in die box op msn) ;)

Jeroen

Geplaatst door held

tsss... niet zo hard van stapel lopen :)

mvg Jeroen

Dat doen we niet.... ik hou alleen niet van kracht taal als men de regels niet goed leest...

als jullie zo gezegd de geschiedenis van onze hcat zo goed kennen;) dan weten jullie ook dat ie is opgericht omdat jullie chat.helpmij.nl room plat lag... weer een +puntje

niet omdat hij platlag, maar omdat hij gehacked was :)

dus was het een goeie oplossing.. de room is door gegaan omdat er zoveel chatters waren een ff tussen standje wij hebben 12 chatters en jullie 7 waaronder 3 van ons dus eigenlijk maar 4....

en voor je dat als 2de pluspunt ziet..

de msn box van jullie is ook gehacked, dus get your story straight.

Jeroen

hij is echt niet gehackt... anders hadden henk4free, roebel en esjeka er nu niet gezeten.. nu jij weer:D

tssss... logich dat er maar 3 zitten bij ons... die hebben geen zin in dit gezeur

Geplaatst door THE_BENNY_BOY
hij is echt niet gehackt... anders hadden henk4free, roebel en esjeka er nu niet gezeten.. nu jij weer:D

zoals ik al zei... lang voor jou tijd kiddie...

:D dat gezeur van jouw aan tehoren nee zou ik ook niet hebben maar ff ZOALS JIJ HET ZEGT... ik ben al aantal dagen wezen kijken en ik heb er maximaal 8 gezien.. wij hebben pieken van boven de 20...

Wat een gezeur hier zeg ... :rolleyes:

ik dacht dat helpmij.nl voor problemen oplossen was...

Laatst bewerkt:
owke
ik leef me hier wel weer uit.. nelleke zei vrij praten over warez.. klopt niet.. wij praten niet over illgale zaken.. hacken..chatbots.. illegale zaken downloaden.. dus ook geen warez. en wrom word ik verwijderd van de chat:S was de waarheid hard??

Geplaatst door THE_BENNY_BOY
jammer voor jouw dat ik alles gehoort heb en weet... ennu belg....niet zeuren he

volgens mij weet je van geen ophouden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan