CID Popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelsey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Hallo,

Sinds enige tijd wordt ik bestookt door CID-popups. Heb inmiddels Hitmanpro, Spyware-Doctor, CCleaner, Cleanse en Superantispyware er mee laten stoeien maar ik blijf het probleem houden. Help!:(

even hijack this logje en hier neerzetten, ik zal ernaar kijken...

Laatst bewerkt door een moderator:
even hijack this logje en hier neerzetten, ik zal ernaar kijken...

Nee dus. Dit is al vaker aangegeven Helpmij kijkt geen Hijackthis logs meer na en deze hoeven en mogen ook niet meer geplaatst worden hier.
De TS kan beter eerst het volgende even uitvoeren:
doe eens een scan met deze twee

downloaden -updaten en laten scannen(gratis)

http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

http://www.superantispyware.com/?tag=GOOGLE-SUPERANTISPYWARE

Een Hijackthis log plaatsen op het juiste forum, kan altijd nog.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
wellicht staat er nog iets in je msconfig lijst
start uitvoeren en type in-msconfig(kijk bij opstarten)

een scan met deze kun je ook nog proberen
downloaden -updaten en scannen
http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

Heb met idealsoftware ook niets kunnen bereiken. Ben vervolgens in de msconfig gegaan en heb niets kunnen vinden met CID erin. Heb wel alles uitgevinkt en toen opnieuw opgestart. Sindsdien komen ze niet terug. Weet alleen niet of dit zo wel goed is, want de computer wordt nu zo traag dat je gerust eerst kunt gaan winkelen voordat hij klaar is met opstarten, dus..... Het ene probleem is misschien opgelost maar een ander krijg je ervoor terug. Help!

Hallo,

Sinds enige tijd wordt ik bestookt door CID-popups. Heb inmiddels Hitmanpro, Spyware-Doctor, CCleaner, Cleanse en Superantispyware er mee laten stoeien maar ik blijf het probleem houden. Help!:(

Heb je ook al spyhunter geprobeerd...bijvoorbeeld bij het Virtual Monde Virus was deze na 10tallen programma's de enige die het virus kon vinden...
Dus zegt wel wat over zo'n programma als de rest er allemaal doorheen kijkt...
Ik weet niks over spyhunter probeerversies, moet je even kijken ernaar...

Heb je ook al spyhunter geprobeerd...bijvoorbeeld bij het Virtual Monde Virus was deze na 10tallen programma's de enige die het virus kon vinden...
Dus zegt wel wat over zo'n programma als de rest er allemaal doorheen kijkt...
Ik weet niks over spyhunter probeerversies, moet je even kijken ernaar...

Ik heb spyhunter gedownload en er naar laten kijken, het enige wat hij vond waren cookies en die heb ik allemaal verwijderd en het probleem bleef komen. Ik heb vervolgens in de msconfig alles uitgezet en sindsdien zijn ze weg, maar volgens mij is het echte probleem daar niet mee weg, want sommige programma's werken voor geen meter meer. Ook krijg ik nu bij het afsluiten van de computer iedere keer de melding dat iexplore niet goed kan worden afgesloten en moet je op 'nu beeindigen' drukken om verder te gaan. Wie heeft er nog meer tips want ik begin het een beetje moe te worden. Denk erover om hem opnieuw te formatteren en alles opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan