Dit is een hele oude topic, en ik ben inmiddels verhuisd naar canada waar ik nu met me oude moederbord en me processor een nieuwe pc heb gebouwd met een Geforce 6800 Extreme, deze is beter dan die ik had hoorde ik en hij deed het goed tot aan... NU
Ik heb dus sinds 1 1/2 maand geleden de pc geupgrade met een nieuwe kaart de 6800 XT dus, nou heb ik er lang plezier mee gehad met cod 2 en Rose online, en vandaag gebeurde het, ik kreeg precies de zelfde fout als die ik kreeg met de 6800 TD, ik speel rose scherm loopt vast, geluid hoor ik nog en als ik ergens klik hoor ik de movement enz maar het beeld refresht niet, dus nou word ik toch heel erg geirriteerd want ik heb een voeding van 450 W, en hij zou het moeten doen, ik heb verder een pc met dezelfde specs als eerst alleen de Vid kaart en de Voeding zijn nieuw.
Ik heb er nog neon bar bij gekocht, maar ik heb alle neon uitgeschakeld sinds dit probleem en niks helpt.
het spel zelf heeft grafisch niet veel nodig, een laptop met 64 MB vid kaart doet het perfect.
Ik ben nu van plan om een nieuwe moederbord en processor te kopen, want als dit zo langer doorga ben ik bang dat de kast niet langer heel blijft, dus wat is jullie advies, nieuwe mobo en proc of hebben jullie andere oplossing?
de graden van de vid kaart is trouwes (met speedfan) Temp1: 37 (processor denk ik)
Temp2:45 C, dus hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben hopeloos
** EDIT **, ik heb wat andere topics doorgelezen, en ikz ie dat deze kaart 500 W, nodig heeft om goed te kunnen presenteren, nou woon ik in canada,(toronto) en ik wou graag weten, wat is voormij een goede keuze voeding: ik heb momenteel een 450 W maar tis geen bekend merk en ik hoorde dat een goed bekend merk met 350 w nog beter presteert dan mijne en dat geloof ik ook wel, dus wat is jullie advies voor een goede voeding voor mijn vid kaart (ik wil de kaart ook nog overclocken), mijn budget is rond de 70-80 dollar (let op , canadese prijzen zijn heel wat goedkoper dan de NLse) dus ong 55 euro.