COD 2 Crasht alweer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Hallo,

Ik had hier hiervoor ook al een probleem met me cod2 alleen daarna deed hij het wel weer normaal, maar nu heb ik het weer alleen nu krijg ik een error.

Me n4display of zoiets is niet goed of zo staat er nadat het spel gecrasht is.. waar kan dit aan liggen dan??

mvg

bedankt voor de replies, ik zit nu ff muurhond's oplossing te proberen, ik heb een Geforce 6800 V9999/TD

Maar ik had het probleem hiervoor nooit gehad waar zou het aan knnen liggen?

ik heb het geprobeert maar nu loopt hij helemaal vast en dan gaat ie ook niet meer naar windows om de foutmelding te geven maar hij start gewoon weer opnieuw op

het gaat om eerlijk te zijn nog slechter nu:confused:
hij loopt vaker vast en sneller met cod 2.

help!

Eerst weer de drivercleaner erover gooien, rebooten, heb je nu een prachtig scherm:D ,
wel eerst hier de voor jouw kaart en OS geschikte drivers downloaden, en na die reboot installeren, en weer rebooten.

ik heb de omega drivers geinstalleerd maar het gaat nu alweer slechter, het enigste waneer hij niet opnieuw start is als ik de drivers van de cdrom installeer van Nvidia.. maar dan loopt ie zeg maar na een poosje vast en dan gaat ie naar windows en dan krijg ik dat n4display fout of zo..
Ik heb dit nog nooit eerder gehad waar zou dit aan kunnen liggen?

mvg

En me videokaart word best wel warm ja.. maar als jullie hier wat aan hebben:

ik heb 350 ww voeding.

2.5 Ghz AMD Sempron
Geforce 6800 V9999/TD
512 MB ram
2 HDD : 1. 60 GB 2. 200 GB
DVD brander +/- 16x dual layer
Asrock moederbord

Me video kaart heeft een aparte stroomkabel nodig van de voeding en me HDD en me DVD brander ook.. zou het liggen aan de voeding?? en oh ja ik heb ook nog een NEON cooler in mijn pc zitten, die via de mobo stroom krijgt.

hoop dat jullie hier wat aan hebben

Je kunt ook gewoon de edit gebruiken, hoor, scheelt weer papier.:D

Maare, je zou idd een andere voeding kunnen proberen, een noname van 350 watt zegt niet zoveel, het gaat toch om het te kunnen leveren stromen aan de diverse voltages.

Maar ook de ramsettings in de bios, en de ram zelf kunnen problemen veroorzaken.

En wat is de temp van de videokaart?, al eerder gevraagd, maar nog geen andwoord op gezien.

Eventueel te ontdekken met dit progje.

hallo

sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben 23 juni jarig geweest enz..

maar onderaan me task bar staat dat me GPU 5.2 is of zo
Oh ja en mijn CPU is 52, en mijn cooling fan/CPU is 3.4.
Volgens mij is dat niet in orde of wel?

Heb je daar wat aan ?

Laatst bewerkt:
De vraag is niet opgelost:(

Het gebeurt alweer met cod 2, en de graden van de cpu worden weer 53 .. wat m,oet i nou doen??

Laatst bewerkt:
Zet je game settings voor de verandering eens op DirectX 7.
Misschien dat het werkt.

Dit is een hele oude topic, en ik ben inmiddels verhuisd naar canada waar ik nu met me oude moederbord en me processor een nieuwe pc heb gebouwd met een Geforce 6800 Extreme, deze is beter dan die ik had hoorde ik en hij deed het goed tot aan... NU:confused:

Ik heb dus sinds 1 1/2 maand geleden de pc geupgrade met een nieuwe kaart de 6800 XT dus, nou heb ik er lang plezier mee gehad met cod 2 en Rose online, en vandaag gebeurde het, ik kreeg precies de zelfde fout als die ik kreeg met de 6800 TD, ik speel rose scherm loopt vast, geluid hoor ik nog en als ik ergens klik hoor ik de movement enz maar het beeld refresht niet, dus nou word ik toch heel erg geirriteerd want ik heb een voeding van 450 W, en hij zou het moeten doen, ik heb verder een pc met dezelfde specs als eerst alleen de Vid kaart en de Voeding zijn nieuw.
Ik heb er nog neon bar bij gekocht, maar ik heb alle neon uitgeschakeld sinds dit probleem en niks helpt.

het spel zelf heeft grafisch niet veel nodig, een laptop met 64 MB vid kaart doet het perfect.

Ik ben nu van plan om een nieuwe moederbord en processor te kopen, want als dit zo langer doorga ben ik bang dat de kast niet langer heel blijft, dus wat is jullie advies, nieuwe mobo en proc of hebben jullie andere oplossing?

de graden van de vid kaart is trouwes (met speedfan) Temp1: 37 (processor denk ik)
Temp2:45 C, dus hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben hopeloos:(

** EDIT **, ik heb wat andere topics doorgelezen, en ikz ie dat deze kaart 500 W, nodig heeft om goed te kunnen presenteren, nou woon ik in canada,(toronto) en ik wou graag weten, wat is voormij een goede keuze voeding: ik heb momenteel een 450 W maar tis geen bekend merk en ik hoorde dat een goed bekend merk met 350 w nog beter presteert dan mijne en dat geloof ik ook wel, dus wat is jullie advies voor een goede voeding voor mijn vid kaart (ik wil de kaart ook nog overclocken), mijn budget is rond de 70-80 dollar (let op , canadese prijzen zijn heel wat goedkoper dan de NLse) dus ong 55 euro.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan