ik was btf 3 aan het spelen toen plots me pc uitviel op.nieuw opstarten en geen beeld meer kreeg
al me vennen draaiden alleen iets harder als normaal maar beeld bleef zwart
daarna van alles geprobeerd alle kabels er uit en een voor een terug zetten en opstarten
ik krijg geen piepjes of beeld
toen heb ik de cmos batterij er uit gehaald en kreeg ik eindelijk beeld en een aantal opties : default loading ,last good known, en een aantal x goed opstarten
allemaal geprobeerd en steeds weer opnieuw opstarten en geen beeld en de vennen maken weer lawaai.
bios gecontroleerd en alles staat zo als het hoort wat ik van google gelezen heb
nu heb ik een ram geheugen er uit gehaald 2gig en start de computer gewoon op met beeld maar blijft hij hangen op "verivying dmi pool data"
ook met google kom ik er niet uit en van alles geprobeerd
iemand ervaring met dit euvel of is me processor gewoon dood
want ik heb me fsb iets opgekrikt maar wel stabiel
ik heb een amd mobo
alvast bedankt voor alle reacties en jullie tijd en of gelegenheid
mvg andrew
al me vennen draaiden alleen iets harder als normaal maar beeld bleef zwart
daarna van alles geprobeerd alle kabels er uit en een voor een terug zetten en opstarten
ik krijg geen piepjes of beeld
toen heb ik de cmos batterij er uit gehaald en kreeg ik eindelijk beeld en een aantal opties : default loading ,last good known, en een aantal x goed opstarten
allemaal geprobeerd en steeds weer opnieuw opstarten en geen beeld en de vennen maken weer lawaai.
bios gecontroleerd en alles staat zo als het hoort wat ik van google gelezen heb
nu heb ik een ram geheugen er uit gehaald 2gig en start de computer gewoon op met beeld maar blijft hij hangen op "verivying dmi pool data"
ook met google kom ik er niet uit en van alles geprobeerd
iemand ervaring met dit euvel of is me processor gewoon dood
want ik heb me fsb iets opgekrikt maar wel stabiel
ik heb een amd mobo
alvast bedankt voor alle reacties en jullie tijd en of gelegenheid
mvg andrew
Laatst bewerkt: