Computer doet heel erg vreemd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

c4games

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Berichten
27
Hallo allemaal.
Ik heb sinds gisteravond het probleem dat als ik bij een dropdown menu iets aanklik dat hij dan na 1 seconde weer weggaat dus klik en weg!
Dus ik kan ook niet meer terugkijken in webgeschiedenis!
Ik kan bijna helemaal niks meer.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
 
Gebeurd dat ook nog nadat je hem opnieuw hebt opgestart?
 
Heb je sinds gisteravond iets nieuws geïnstalleerd, of juist bepaalde programma's verwijdert?

Wat je in dat geval kan proberen is om je computer terug te zetten naar een herstelpunt van voor het probleem.
hier (http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/) is een handleiding hoe je dat moet doen. (je verliest dan wel de gegevens die je nadat het herstelpunt is gemaakt gemaakt hebt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan het alsnog proberen, maar het probleem zou ook aan je muis kunnen liggen.
Probeer eens een andere muis aan te sluiten.
 
nee maar als er bijv. al een bestand is met de naam foto2 en ik typ in foto dan springt hij opeens zonder dat ik het wil op foto2!
 
Probeer eens je toetsenbord los te koppelen als je het probleem tegenkomt.
 
tsja dan weet ik het niet, misschien dat iemand anders hier een oplossing heeft.
 
Knap hoor, aardig wat 'oplossingen' zonder dat iemand weet wat TS precies gebruikt ..

Dus TS, in welk programma ?
 
Alles

Ik kan geen van die software installeren... installatie stopt bij taal selectie :S

.:Scannen:.
(heb ze werkend)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@c4games
Geef zoveel mogelijk info in 1 bericht door, chatten doen we in de chatsectie.
 
Ok
ik stuur geen logfiles...
Ik weet wel dat ik maarliefst 4 Trojans te pakken heb :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan