computer helemaal leeg maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deking23

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
hallo,

ik heb nu 2 jaar een computer waar ik intensief gebruik van maak en die dus ook steeds langzamer wordt, nu zou ik graag de hele computer opnieuw installeren alleen heb ik geen cd gekregen bij aankoop, zit er geen ''terug naar frabrieksinstelling op en heb ik geen bekenden die windows vista sp1 hebben.

is het dan ook mogelijk om dat ergens te downloaden en op een cd te branden en daarmee te installeren of is dat niet mogelijk?:confused:

ja je kan het wel downloaden ergens,maar dan heb je nog geen activatie code
dus dat gaat niet lukken
wat je kan doe windows op marktplaats kopen voor een paar tientjes\
wel opletten dat het een orginele is he:)

ja ik heb de pc gewoon helemaal nieuw in de winkel gekocht dus er zit ook een activatie code bij, gaat mij erom dat de computer gewoon weer helemaal ''schoon'' is omdat hij toch wat trager begint te worden.
en defragmenteren etc niet meer helpt

:D Dus jij hebt wel geïntegreerde legitieme windows ? dan zal ook moeten in configuratie instellingen geïntegreerde auto-herinstallatie/auto-back up ( hoe heet alweer ? ) bestaan toch ?? :confused:

Laatst bewerkt:
als je bij die pc activatie code hebt kan je wel de zelfde windows als waar die code voor is ergens downloaden
is het een merk pc?

Je moet eerst al je gebruikers bestanden van de HDD afhalen, en hem dan imagen of back-uppen.. En defragmenteren.. Wat zijn de specs van je PC?

ja gewoon hele legale windows maar kan nergens iets vinden van ''terug naar fabrieks instellingen oid''
ik heb al mijn belangrijke bestanden op een usb gezet dus alles kan verwijderd worden alleen ccleaner doet dat niet helemaal perfect.

vandaar gewoon een hele nieuwe installatie

(het is een merk pc ja, asus)

Neii i.v.m. her-instalatie met CCleaner kan je en hoef je NOOIT en niets mee, als je herinstallatie hebben wil en/of doen ... dan of je in je handen windows CD-schijf moet hebben of als je handig bent dat je jouw versie kan vinden op internet en download, en nog .... als het beste oplossing is ..... : >> windows in PC winkel kopen als je budget dat toesta' ..:(
...Of je ff terug naar winkel toe moet gaan, een zich ff informeren hoezo en hoe heb je wel activatie code in jouw handen zonder windows schijf ??? :(
P.S. Soms kan je die via Microsoft helpdesk oplossen ... FF nog eens, .. '' Recovery my PC '' ( dat is geïntegreerde backup ) zie je nergens in jouw programma's ( in je PC ) ??
Ik weet dat, als je PC herstarten wil en vast ingedrukte F10 hebt, ( Die met F knoop varieert ! ) dat je zal moeten keuze krijgen of je PC herinstalleren wil of anders....in geval dat je wel en toevallig Recovery hebt ....
En als laatste .... recovery bestand ( Back-up ! ) bevind zich vaak in verborgen partitie, probeer maar bij windows zoek funktie intypen Recovery misschien toch op die manier eindelijk kom je bij, en ben zekker als het die wel bestaat dat probleem opgelost zou zijn...:D dus, ... hoe dan ook recovery moet je kunnen vinden ALS je pc uit winkel hebt en ook nog met geintegreerde windows ... :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan