bulldogking123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2012
Met anti malware bytes kan je je geheugen ook testen meende ik, is in 30 sec gedaan...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het topic van het computer idee forum stond ook dat er resten van een oude windows op een HDD kunnen blijven rondzwerven. Ik denk dat je, behalve als het iemand hebt die heel technisch bezig kan zijn, of de secure erase moet doen, hetgeen wat K1pje zegt, of de garantie op de schijf moet claimen en er een hele nieuwe moet laten inzetten. Je hebt neem ik aan geen SSD ergens liggen?@SherinBloemendaal windows 8 te zwaar voor een i7????
@K1pje probeer ik maar de harddisk is gelockt (?)
@stormbreaker dat formateren heb ik dus op een andere computer gedaan, 1x snelformateren aan en 1x snelformateren uit.
licentiecode had ik nog niet ingevult en dat is maar goed ook zo te zien....
ik heb hem van mn eigen geld gekocht. (wat nu op is)
wat ik niet snap is dat het nederlands is en dat hij nog windows herkent, dat is toch verwijderd tijdens het formateren?
hoe kan ik mijn hdd unlocken en ervoor zorgen dat ik een schonen versie van windows kan instaleren?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.