Computer tijdelijk niet toegangbaar software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerFreak12

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
42
Hallo iedereen!

Ik ben veel bezig met school maar ik heb vaak de computer naast mij aanstaan en dan word ik erdoor afgeleid en ga ik daarop op youtube en dingen zoals dat.

Maar ik heb mijn computer dan wel nodig voor andere dingen zoals word enzo.

Dus weet iemand een software waardoor ik bepaalde software om bepaalde tijden kan blokkeren?

Bijv:
Computer start op.
Vanaf 16:00 tot 19:00 is Chrome geblokkeerd en mijn games.
Vanaf 19:00 tot de computer wordt afgesloten zijn al mijn programmes weer gedeblokkeerd.

Maar in de weekend zal dit niet van kracht zijn en als ik een dag vrij ben van school dat dit dan ook niet van kracht is op die dag.
 
dat kan je in de router doen dan kan je een tijd limiet instellen hoelang je op internet mag maar dan moet je wel je mac adderes weten en die stat in eigenschapen van je netwerkcentrum
 
:shocked: Jeehhh wat hoor ik nu ? ................:D ?

En dit wil jij zelf voor jezelf instellen ?? ....( netjes en pet af ! ).... :D klinkt echt een beetje vreemd maar tegelijk zeer interessant !:thumb:
Zelf zou ik zoiets ook willen hebben, weet ik niet of je dat in PC systeem via ouderlijk toezicht instellen kan, en weet ik ook niet of überhaupt zoiets ( zoals jij dat wil ! ) bestaat,
maar kwam ik wel tegen iets dat je bijv. bepaalde Internet sites op eigen keuze en wens in bepaalden tijden blokkeren en laten automatisch weer deblokkeren kan doen ..

Zoals Zoiets ? ---->>> HIER !

Of toch zoiets ?? ( Bijna alles wat je wil kan je mee ! ) .. ---->> KLIK HIER en ook -->> HIER
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan