CPU-GEBRUIK is 100%.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@19hunter91: Daar vroeg Terrarabo ook al om...

Overigens staat er een fout in je handtekening: Het op opgelost zetten van een vraag gebeurt op de donkerblauwe balk (bijna) bovenaan de webpagina.
Ik gebruik altijd de volgende 'instructie' daaromtrent:
Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Succes,

Tijs.
Deze vraag is nog niet opgelost.

Deze vraag is nog niet opgelost.

Die posting van mij was aan 19hunter91 gericht, niet aan jou. ;)
Vandaar dat mijn posting begon met: @19hunter91:

M.b.t. je probleem: Ik zou Taakbeheer laten openstaan op het tabblad Processen, met de sortering op CPU (zoals ik al aangegegeven had). Kijk (bijv. een minuut of 10) welke processen regelmatig 'bovenaan' staan met hun CPU-gebruik, en geef aan welke processen dat dan zijn.

Tijs.

@19hunter91: Daar vroeg Terrarabo ook al om...

Overigens staat er een fout in je handtekening: Het op opgelost zetten van een vraag gebeurt op de donkerblauwe balk (bijna) bovenaan de webpagina.
Ik gebruik altijd de volgende 'instructie' daaromtrent:
Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Succes,

Tijs.

Uhm Op je eerste.. Daarom zei ik " terug naar stap 1" Omdat het nu schijnbaar door iets anders komt.
Op je tweede: Onderaan de OP kan je klikken op " Zet status opgelost" dus er is niks foutiefs aan mijn handtekening.

Dat terzijde, Terug Ontopic :)

@19hunter91: Ik zie inderdaad zojuist dat die methode kan, maar dat die optie alleen rechts onder je startposting beschikbaar is, dus niet in je eigen latere reacties. Bedankt voor je tip! :)

En nu inderdaad weer verder on-topic! :)

Tijs.

ik heb gedaan wat je zei 10 minuten in de gaten gehouden,maar zie bij processen niets wat extreem hoog zit,ik denk zelf dan toch dat er malware of zo op zit, al geeft de scans niks aan.

Het kan ook zo zijn dat je teveel draait op je computer (anders gesteld: Dat je CPU gewoon te zwak is voor alles wat je doet op je pc).

Tijs.

Aan de CPU ligt het niet aan want het heeft altijd gewerkt ,er draait precies het zelfde zoals altijd niet meer en niet minder en de CPU moet het makkelijk aan kunnen processor 3600 2.00 GH,ik denk dat er iets op de achtergrond mee draait wat je niet ziet op taakbeheer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou dan een rootkit moeten zijn. Misschien een goed plan om een malware-scan te gaan doen: hier een start daarmee.

Succes,

Tijs.

Net klaar met de scan ,ik heb met malwarebytes,en superantispyware gescand en bij allebei niet gevonden.

Dan zal je uitspraak over "iets dat draait op de achtergrond maar dat niet getoond wordt in Taakbeheer" niet kloppen, lijkt me...

Tijs.

of de scanner pakt hem niet.

EDIT1:!Iemand nog een tip? zelf heb ik al gescand niets gevonden,defragmenteren helpt ook niet,het volume op fouten controleren,allemaal zonder resultad.

EDIT2: Het lijkt erop dat ik mijn laptop bij het oud vuil kan zetten!

Als je er zo niet uitkomt kan je hem altijd nog formatteren.......weggooien is niet nodig !

Dan raak ik wel mijn bestanden kwijt toch?

Nee nooit gedaan dat was we dom van me,ik denk dat de enige oplossing is om weer instellingen weer op fabriek te zetten,al raak ik dan wel al mijn bestanden kwijt.Toch bedankt voor je hulp.

EDIT:

Geen Backup dan?
Op hoeveel cpu zit jou processor?

Hun? Wat bedoel je?
Hoeveel er in gebruik is? Ligt eraan wat ik op het moment doe op de PC !

op hoeveel zit y nu bv,en heb je veel programmas opgestart?

Als ik eerlijk mag zijn: Dit is een rommelige discussiedraad. Het begon met TrustedInstaller, maar die blijkt niet altijd de boosdoener te zijn. De topic-starter kan niet achterhalen wat dan wel de boosdoener is, maar trekt dan maar uit het niets de mogelijkheid dat er spyware/trojans/rootkits etc. actief zouden zijn. Hij test erop, maar is daarna niet overtuigd dat het daar niet aan ligt.

Enige nuttige wat ik gehoord heb is een recovery te gaan doen. Wat ik daar weer niet bij begrijp is waarom de gebruikersdata dan weg zou raken, want Windows is nog steeds gestart en dus kunnen er nog backups gemaakt worden van gebruikersdata.

Bijv. Windows Easy Transfer is te gebruiken (onder Start -> Alle Programma's -> Bureauaccessoires -> Systeemwerkset) om gegevens/instellingen etc. veilig te stellen op externe harde schijf, zodat ze na recovery via hetzelfde programma weer terug zijn in te lezen.

Succes,

Tijs.

Ik weet niet als je het weet maar en virus scanner dec 50% van alle virussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan