cpu processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
ik heb een vraagje telt de GHZ van je cpu mee voor de fps van je graphic card?
ik bedoel krijg je meer fps als je een 2.2 ghz dan een 1.6 ghz???
alvast bedankt:D

Hoi

Dat zou inderdaad het geval zijn snelheid van je processor zal de fps beinvloeden

Modag

Laatst bewerkt:
dus ik heb bv een nvidia geforce 8400 GS kaart en 1.6 GHZ proseccor ik krijg met spel 28 fps
en als ik dan een 2.2 GHZ processor in steek kan het dan zijn dat ik 40 fps krijg???

Hoi,

Dat zou ik zo niet durven zeggen hij zal hoger zijn maar kan dat niet in fps uitdrukken.
Maar mag ik vragen waarom je dit vraagt wil je de processor upgraden?
Modag

ja ik dacht een nieuwe graphic card te kopen maar als ik betere prestaties krijg door betere cpu dan zou ik een betere cpu kaan halen als ik betere prestaties kan hales?

Hoi,

Het moet wel een beetje in verband met elkaar zijn .

Modag

maar nog een vraagje ik heb gezien sommige cpu's hebben pinnetjes aan de onderkant maar de mijne heeft dat niet die pinnetjes staan in moederbord dus ik zou een cpu moeten hebben met die bolletjes aan de onderkant geen pinnetjes kun je me een paar cpu's opzeggen die die bolletjes hebben van onder? ik heb momenteel een intel pentium E2140 en de cpu's moeten min 2.0 Ghz hebben
alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je moederbord bepaalt welke processor je kan plaatsen dus welk moederbord heb je?

Modag

ik heb een Acer F672CR moederbord
hoopelijk laat acer wel toe dat je cpu mag upgraden :)

Hoi,

Is inderdaad een lastige ik zie hier dat ze hem vervangen hebben door een e5200 en dat het niet werkt dus misschien contact met acer opnemen welke wel kan.

Modag

tot aan een E2160 heb ik gevonden.(onder voorbehoud)

wellicht is het even makkelijer als ts zijn juist type van de pc vermeld.
Eens kijken of er dan wat meer te vinden is

dus ik kan aleen maar upgraden tot E2160 ? maar ik zou niet weten hoe je contact maakt met acer hebben ze een online chat of zo? ik heb een acer desktop aspire m1610 met een Acer F672CR Moederbord

Laatst bewerkt:
ik zie dat ze hem vervangen hebben door een e5200 en dat het niet werkt dus misschien contact met acer opnemen welke wel kan.

Modag

maar ze hebben nog wel andere dinger er in gestoken dus het kan daar ook el aan liggen
want hij zegt: maar als alles er in zit, dan gaat de pc wel aan, maar we krijgen geen beeld

Laatst bewerkt:
Nu kom ik ook al de 2180 tegen.Het is me lastig zoeken naar de juiste mogelijkheden maar doe me best nog.

ben nu nog aan het zoeken voor je in een ander tabblad.Als ik meer weet zal ik posten.beloof je niet dat dat vandaag of morgen lukken gaat:D

De videokaart is in elk geval totaal niet geschikt voor moderne spellen. Dat is dus je 1e probleem.
Je processor is voor sommige spellen ook aan de trage kant (bijv gta IV)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan