cpu processor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een andere processor gaat je echt niet helpen... Je videokaart is gewoon 3x niks en daar verander je niks aan met een andere processor.

Ik ga (deels) mee met het verhaal van Marsmannetje en Mrmusic.
Ik heb alleen daar (nog)geen opmerking over gemaakt omdat ik gewoon bezig was met het feit wat de mogelijkheden waren met dat bord.
Niet omdat dat ook mijn eigen belang was maar meer omdat ik gebrand ben op het feit dat het op een of andere manier te achterhalen zou moeten zijn.Het zoekwerk en dan met een juiste conclusie komen zou mij dan een grote bevrediging geven.(dat is de "hobby"van Helpmij:D)

Het is nu zelfs zo dat ik gisteravond een mail naa Acer gestuurd heb.Ja ik ben gek;)
Nog geen reactie gehad btw

maar ik heb op een site "can you run it" gekeken met de spelletjes dat ik wil mijn vidio kaart gaat op de spelletjes dat ik wil maar het probleem is mijn cpu is te zwak voor die spelletjes daarom ben ik op zoek naar de cpu dat in mijn moederbord past :D

:thumb: (naar frank)

Maar ik denk dat als er betere processors mogelijk zijn, dat dit dan de zwakkere processors zijn. De betere processors kan je sowieso vergeten. De zwakkere iets betere processors zullen je nauwelijks winst geven in spellen. Niet doen is dus mijn advies.
Dan kan je nog beter het moederbord vervangen, zodat je wel goede processors kan kopen.

Geordieke: Welk spel?
Je moet niet blind in can you run it geloven. Het is een handige tool, maar het zegt niet alles.

maar de intel E2180 gaan er wel in en die is 2.0 ghz geschikt voor veel spelen niet?

Ging mij er ff totaal niet om om aan te geven om een andere processor te adviseren.Wellicht had ik dat even duidelijker moeten aangeven.
Waar ik niet tegen kan is het feit dat lastig te achterhalen is wat er mogelijk is op dat bord.

Daarnaast zal de gpu ook een bottleneck blijven.Of dat nou de 8300,2400 pro of de sis mirage is.(die uitvoeringen zijn er van dit systeem)
Het blijven zwakke chips....

Laatst bewerkt:
weet ik maar dan komen de kosten van dat nieuwe moederbord er ook bij
dus de E2180 is toch al wat beter dan de E 2140

Inderdaad, beetje zinloos allemaal.

Je kunt van deze pc NOOIT een echte game-pc maken die b.v. COD4 goed, snel en vloeiend kan spelen, het is gewoon, met alle respect, een budget pc met beperkte mogelijkheden.

Alle geld wat je daar aan uitgeeft, is zonde geld

weet ik maar dan komen de kosten van dat nieuwe moederbord er ook bij
dus de E2180 is toch al wat beter dan de E 2140

nee
Is niet te merken dat die processor beter is...

En Bioshock 1 en 2 kan je spelen met jouw E2140-processor. De E2140 is een Dual core processor. Deze is al een stuk sneller als de Pentium IV 2,4 Ghz, welke vereist is voor de komende Bioshock 2.
http://kotaku.com/276512/bioshock-pc-hardware-requirements-revealed

Dit zijn de requirements of Bioshock 1. 2 is toch nog niet bekend.

ff zoeken naar Cod 4: volgens mij zijn die eisen ook zo zwaar niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4
Ook daar heb je genoeg aan een 2,4 Ghz pentium 4 processor. Jij zit nogmaals in de nieuwe reeks. Geen probleem dus. (behalve als je alles op 'high' wil spelen)

Zelfs COD5 kan je spelen:
http://www.cinemablend.com/games/Call-Of-Duty-5-System-Requirements-Revealed-11779.html

Laatst bewerkt:
dus je wilt zeggen gewoon een game pc kopen? of een nieuw moeder bord en de nieuwere cpu proseccor halen??
ok ik zal het gewoon laten en nog eens goed na denken wat ik met deze pc ga doen.

Laatst bewerkt:
dus je wilt zeggen gewoon een game pc kopen? of een nieuw moeder bord en de nieuwere cpu proseccor halen??

Stel dat je alles op 'high' wilt kunnen spelen. Dan zal je inderdaad een nieuwe computer moeten kopen. Wil je gewoon wat beter kunnen gamen, dan moet je minimaal een nieuwe videokaart kopen.
Je kan natuurlijk ook nu een videokaart kopen. En dan over een paar maanden (ik kan niet in je portemonnee kijken) een ander moederbord+processor+evt geheugen kopen.

Over geheugen gesproken: Hoeveel geheugen zit er nu in je computer?

Stel!!!!
(en nu gooi ik zomaar even een balletje op wat niet eens perse voor dit topic geld)

Een ts heeft een processor van 2.0.ghz.
De eis van een game is 2.2ghz
De game zal hierdoor niet opstarten(of wel maar even uitgaan dat ie niet doet)
De ts kan een processor zetten van 2.4ghz(bijv)
Waardoor de game het wel doet.Ongeacht of het door de gpu tot goede prestaties zou leiden)
De game is nu wel speelbaar.....(met welke graphics prestatie dan ook)

Aan de ts dan de keuze of ie wel of niet iets anders zal zetten...???
(omdat ie graag die game wilt spelen )

Stel!!!!
(en nu gooi ik zomaar even een balletje op wat niet eens perse voor dit topic geld)

Waardoor de game het wel doet.Ongeacht of het door de gpu tot goede prestaties zou leiden)

Ja. Maar voorlopig kan hij met zijn oude processor gewoon alle spellen spelen...

dus je wilt zeggen ik moet nu beslissen of een niuwe vidio kaart of een niuwe cpu of een nieuwe pc?

Stel!!!!

Niet helemaal mee eens....

Wanneer in bovenstaand voorbeeld de videokaart "ruim onvoldoende" is, is het spel nog steeds niet speelbaar of start ook misschien niet eens op

dus een betere vidio kaart? wan mijn duo processor kan nu toch al veele spelen aan?

Inderdaad liever een andere videokaart, al zou ik persoonlijk helemaal geen geld steken in die pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan