cpu processor

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap wat je bedoelt ik zou beter sparen tot ik een echte game pc kan kopen?

@Mrmusic: Het gaat me niet om wat het systeem van de ts in dit topic is.
Het gaat me nu even in het algemeen.
Als het voorbeeld van mij van een ts daardoor aan de minimale systeemeisen van een game voldoet.........
Aan die ts dan de keuze om het te veranderen en low settings(en dus prestaties) in een game wellicht voor lief te nemen.

@Mrmusic: Het gaat me niet om wat het systeem van de ts in dit topic is.
Het gaat me nu even in het algemeen.
Als het voorbeeld van mij van een ts daardoor aan de minimale systeemeisen van een game voldoet.........
Aan die ts dan de keuze om het te veranderen en low settings(en dus prestaties) in een game wellicht voor lief te nemen.

Dan zijn we het uiteraard eens

ik snap wat je bedoelt ik zou beter sparen tot ik een echte game pc kan kopen?

Het ligt er aan.
Er zijn grofweg een paar opties:

- Doorsparen en in 1x een nieuwe pc kopen. Voordeel: je hebt gelijk iets wat heel erg bij elkaar past. Nadeel: Je moet wachten tot je genoeg geld hebt.

- Doorsparen en in 1x een upgrade van heel je systeem doen (moederbord, processor, geheugen, videokaart en waarschijnlijk voeding). Voordeel: Je bent goedkoper uit dan met een nieuwe pc en dus heb je sneller het geld bij elkaar. Nadeel: Je houd wat oude spullen over.

- In stukken je pc upgraden. Eerst bijv je videokaart upgraden en dan langzaam aan andere dingen. Voordeel: Je ziet snel verbeteringen. Nadeel: Tegen de tijd dat je klaar bent is het eerst vervangen onderdeel weer verouderd. Je blijft dan dus bezig...

Welke je kiest maakt niet uit. Zolang je maar de voor en nadelen ervan kent.

- Doorsparen en in 1x een upgrade van heel je systeem doen (moederbord, processor, geheugen, videokaart en waarschijnlijk voeding). Voordeel: Je bent goedkoper uit dan met een nieuwe pc en dus heb je sneller het geld bij elkaar. Nadeel: Je houd wat oude spullen over.
.

Dus van de oude pc alleen de kast en dvd speler en harddisk gebruiken?Zal niet veel verschil maken...

maar nu zeggen ze dat ik naar mijn voeding moet kijken ook als ik een nieuwe vidio kaart ga kopen

maar nu zeggen ze dat ik naar mijn voeding moet kijken ook als ik een nieuwe vidio kaart ga kopen

Lastig he??!!
Of gewoon accepteren dat met dit systeem niet alles speelbaar kan zijn.
De keuze maken of je hier nog geld aan wilt spenderen.(lijkt mij niet)

ok ik spendeer dan niets meer aan die pc (wat ik eigenlijk een moeilijke beslissing vind) :(

Is ook veel verstandiger.

Je kunt een low budget pc, zoals deze Acer, met een low budget moederbord, een low budget cpu, een low budget videokaart en een low budget voeding nou eenmaal niet met een paar tientjes veranderen in een goede pc

dan speel ik mijn spelletjes voorlopig op mijn laptop
toch bedankt voor al jullie hulp

Dus van de oude pc alleen de kast en dvd speler en harddisk gebruiken?Zal niet veel verschil maken...

Nieuwe harde schijf: 30 euro
Dvdbrander: 20 euro
Kast: 25-30 euro

75-80 euro is nog aardig wat hoor...

En je kan het verder zo duur maken als je zelf wilt.
Je hebt processor van 250 euro (duurder ook wel..) of van 50 euro.
Moederborden van 50 euro en van 300 euro...

niet echt hij deed dit er voor niet en ik heb niets extra geinstaleerd
maar de core van mijn gpu heeft de zelfde temp als de gpu zelf bv als gpu 60° is dan is de core er van ook 60
is dat normaal?

Laatst bewerkt:
Dat is niet raar.

Maar leg nu eens duidelijk uit:
Je hebt deze pc al een tijd?
Het spel waarin je het schokken opmerkt heb je ook al een tijd?
En voor vandaag had je geen last van schokken?

Heb je al gezocht naar spyware en virussen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan