Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Mrmusic: Het gaat me niet om wat het systeem van de ts in dit topic is.
Het gaat me nu even in het algemeen.
Als het voorbeeld van mij van een ts daardoor aan de minimale systeemeisen van een game voldoet.........
Aan die ts dan de keuze om het te veranderen en low settings(en dus prestaties) in een game wellicht voor lief te nemen.
dan kies ik voor de nieuwe vidio kaart![]()
ik snap wat je bedoelt ik zou beter sparen tot ik een echte game pc kan kopen?
- Doorsparen en in 1x een upgrade van heel je systeem doen (moederbord, processor, geheugen, videokaart en waarschijnlijk voeding). Voordeel: Je bent goedkoper uit dan met een nieuwe pc en dus heb je sneller het geld bij elkaar. Nadeel: Je houd wat oude spullen over.
.
maar nu zeggen ze dat ik naar mijn voeding moet kijken ook als ik een nieuwe vidio kaart ga kopen
maar nu zeggen ze dat ik naar mijn voeding moet kijken ook als ik een nieuwe vidio kaart ga kopen
Dus van de oude pc alleen de kast en dvd speler en harddisk gebruiken?Zal niet veel verschil maken...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.