Crash na bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Wanneer ik een bijlage wil versturen met outlook express 6 of met mozilla thunderbird, dan crasht de computer compleet. Zonder bijlage gaat het wel goed. iemand een idee?

Het bekende blauwe scherm komt tevoorschijn met de tekst dat windows beveiliging in werking is getreden enz.enz.

Het zijn toch geen systeembestanden die in de bijlage zitten?

Misschien je beveiliging te hoog staan? Rar of zip je wel alles wat je verstuurt?

Beveiliging staat normaal. Zippen doe ik niet, maar dat hoeft toch ook niet. Ik zal het nu wel even proberen.

Gezipt doet hij het inderdaad goed. Het zou toch ook gewoon moeten kunnen?

Nee, het is een .wmv file. ik denk dus windows media video, want het is een video filmpje wat door windows media player direkt wordt afgespeeld. Ik heb deze file gewoon via de e-mail ontvangen en was niet gezipt. Gisteren heb ik inderdaad wel een .exe file verstuurd, en dat ging ook fout.

Weet niet precies waar de fout zit, maar ik weet wel dat je het beste alles kan zippen. ivm virussen enzo worden vele extensies geweigerd..

Maar misschien dat iemand anders het precies weet, als je het echt wilt weten..

Geplaatst door Tarabass
Misschien je beveiliging te hoog staan? Rar of zip je wel alles wat je verstuurt?

Hoe doe je dat?
Ik verstuur altijd alles gewoon door en had tot nu toe nooit problemen.
groeten Annie

Gaat het om dos bestanden of scripts?

Het is gewoon een bestandje met de extentie wmv. Kreeg ik toegestuurd via de mail. Maar ook met een exe bestand had ik dat probleem. Het lijkt wel of elke niet gezipte bijlage die fout geeft.

Geplaatst door a.jillal
tarabass, het lukt niet om je website te bekijken.

Ik weet het, zal gelijk even mijn handtekening aanpassen:o
Helaas is mijn site uit de lucht gehaalt om de 1 of andere reden:confused: !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan