codGmer
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2010
Code:Heb jij windows xp?
Windows 7 :thumb:
32 bit of 64 bit ? want ik heb namelijk 64 bit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Code:Heb jij windows xp?
Windows 7 :thumb:
32 bit of 64 bit ? want ik heb namelijk 64 bit.
Ik ook niet maarja norton/antivir he . Helaas werkt file insight nog niet zo als het hoort te lopen.
Het ligt niet aan de Rebex dll's, het ligt aan jouw exe
Hoe kom je er dan aan?
Misschien kun je delen van je code uitschakelen (commentaar van maken) om er achter te komen welk stukje code voor een trojan word aangezien.
A listing of files alongside their results can be found below:
26102164 Cviewer_12.exe 398 KB FALSE POSITIVE
Cviewer_12.exe FALSE POSITIVE
The file 'Cviewer_12.exe' has been determined to be 'FALSE POSITIVE'. In particular this means that this file is not malicious but a false alarm. Detection will be removed from our virus definition file (VDF) with one of the next updates.
En waarom zijn de Vorige en Volgende knoppen zo verschillend van elkaar? Normaal gesproken zijn die knoppen hetzelfde met als enigste verschil een pijl dat naar rechts wijst voor de Volgende knop en een pijl dat naar links wijst voor de Vorige knop.
Bekijk bijlage 127117
Nee hoor, de knoppen van IE 9 zijn hetzelfde. Alleen is de linker groter dan de rechter, maar ze zien er hetzelfde uit.
Toch vind ik dat je nog wel wat aan de interface kan doen. Zie mn andere post.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.