Cviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik die downloaden? Cviewer 11 (mijn hoogste versie) geeft geen updates aan.

Ik heb het zelf getest en het geeft inderdaad geen nieuwe updates aan. Er is toch iets mis met die update code of ik doe iets fout in de ftp server.

Ik heb alle versies op mijn ftp server 1 t/m 13 staan, Cviewer_1 , Cviewer_2 etc dus ik vraag me af waarom het niet lukt.

Versie 12 meld bij mij ook geen beschikbare updates.
Dan maar los downloaden...

Bam! Mijn Avira meld opnieuw een trojan in je programma. :/

Jup:confused: echt raar dat norton/antivir bij elke nieuwe versie een trojan detecteert:(
ik zal het wel weer indienen als false-positive.

Nou ben ik toch benieuwd of dat die Rebex code in je programma hier de oorzaak van is. Ik heb het niet over de dll's, maar over de Rebex update code in je programma, dat dat voor iets kwaadaardigst word aangezien.

Probeer eens alle Rebex code eruit te slopen (wel een backup maken) en verwijder alle referenties naar Rebex. Build het programma, upload het en zet het hier neer. Dan kan ik downloaden en kijken of Avira nog steeds mot heeft je programma. Is dat niet het geval, kun je ervan uitgaan dat de Rebex code de oorzaak is.

Hier is de versie zonder rebex:
Norton 360 5.0 detecteert nu geen trojan meer.

Laatst bewerkt:
Nou dat is dan duidelijk, hier ook geen probleem meer.
De vraag is dus: wat wil je hieraan doen?

Je kunt Rebex blijven gebruiken en voor elke versie een false-positive sturen, maar dat is natuurlijk omslachtig.
Een andere mogelijkheid is om dat hele autoupdate gebeuren op een andere manier aan te pakken.

Tja, ik zou geen andere manier weten om het te updaten via ftp.
Dus misschien lijkt me het me toch verstanding om false-positive's te sturen, als ik het heb ingedient is het toch al de volgende dag nagekeken.

Laatst bewerkt:
Ik heb misschien een idee:
Als ik de rebex DLL Bestanden eens als false-positive opstuur kan het niet meer worden gedetecteert als een trojan want de DLL's zijn ingevoegt in Cviewer dus als ze niet meer worden gedetecteert als trojan wordt de code ook niet meer gedetecteert.

Ik weet het :( ik doe meteen false-positive indienen, waarschijnlijk is het toch de laatste versie.
Norton 360 detecteert nu geen trojan meer omdat ze de dll's van rebex verwijderd hebben van de black-list na mijn mail.

Hoe bevalt de nieuwe versie?

Laatst bewerkt:
Hier de fix voor het bericht dat het van een ongeregistreerde versie van .net reactor is. Cviewer Fix 2.

Laatst bewerkt:
Waarom moeten we nog verbeteringen gaan geven als je er niets meer mee doet? :confused:

Omdat ik een nieuw programma ga maken, ik laat Cviewer zoals het is op dit moment, het is geworden zoals ik wilde.

Laatst bewerkt:
Oké. Ik vind het een goed programma geworden. Het enige wat ik een verbeterpunt vind is de AboutBox. Die mag wel iets mooier.

Voor de rest is-ie prima! :thumb: Er is echt verschil tussen versie 1 en 14!!! :D

Nog een klein vraagje aan The Mighty Atom: Hoe maak je die handtekening met die balkjes? Maak je die zelf of moet je die downloaden? Ik zag namelijk ook andere gebruikers met zulk soort balkjes ;)

Nee die download je van http://www.userbars.com/. Daarna heb ik ze in Paint Shop Pro tot één image samengevoegd, anders krijg je ellelange [ img ] codes die anders niet passen in die handtekening textbox als je je profile aanpast. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan