FCZwollenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2008
(Voordat ik begin wil ik even zeggen dat ik al meerdere topics bekeken heb, maar op die topics staat niets wat direct relevant voor mij is; ik heb namelijk geen Norton Antivirus en dat wordt wel steeds op die topics behandeld)
Hoi,
ik heb een nogal beperkt verstand van computers, maar toch is het mij gelukt om zonder problemen mijn PC te formatteren en Windows XP SP2 erop te zetten. Alles werkt prima maar toch blijft er steeds één fout opkomen en wel deze:
(Microsoft Visual C++ Runtime Library)
Buffer overrun detected!
A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.
Nadat ik op “OK” heb geklikt valt de blauwe taakbalk onderin weg en is het bureaublad ook verdwenen! Echter, de lopende toepassingen blijven wel gewoon werken.
Nog wat misschien handige opmerkingen:
- Windows XP Home Edition (nu met SP2)
- Firewall uitgeschakeld
- AVAST Antivirusscanner
- Géén Norton Antivirus
Wil iemand mij, zonder in al te technische details te treden, een duidelijke oplossing geven? Want ik begin dit gezeik eigenlijk wel een beetje zat te worden.
Dankjewel!
Ronald
Hoi,
ik heb een nogal beperkt verstand van computers, maar toch is het mij gelukt om zonder problemen mijn PC te formatteren en Windows XP SP2 erop te zetten. Alles werkt prima maar toch blijft er steeds één fout opkomen en wel deze:
(Microsoft Visual C++ Runtime Library)
Buffer overrun detected!
A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.
Nadat ik op “OK” heb geklikt valt de blauwe taakbalk onderin weg en is het bureaublad ook verdwenen! Echter, de lopende toepassingen blijven wel gewoon werken.
Nog wat misschien handige opmerkingen:
- Windows XP Home Edition (nu met SP2)
- Firewall uitgeschakeld
- AVAST Antivirusscanner
- Géén Norton Antivirus
Wil iemand mij, zonder in al te technische details te treden, een duidelijke oplossing geven? Want ik begin dit gezeik eigenlijk wel een beetje zat te worden.
Dankjewel!
Ronald