patrickt
Meubilair
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
Een vriend van me zag me altijd vrolijk downloaden uit Usenet. Op een gegeven moment kwam hij met de vraag op ik de betreffende software(inclusief een payserver) op zijn pc wilde installeren.
Inmiddels download hij 2 maanden uit de nieuwsgroepen. Echter vandaag kreeg hij zijn telefoonrekening van zegge en schrijven €2013,-
De hoge kosten zaten hem in het data verkeer van zijn internet.
Hij is gelijk in de telefoon geklommen om te vragen hoe dit kon. Blijkt hij een data limiet te hebben van 250MB.
Alle abbonee's die een contract hebben afgesloten voor 1 Januari 2005 hebben deze limiet.
Na 01-01-2005 is deze limiet komen te vervallen.
Abbonee's die een limiet hebben, hadden na genoemde datum zelf moeten bellen om over te gaan naar een abbo zonder data limiet.
Dit is toch te krom voor woorden?
Wat is hier aan te doen?
Inmiddels download hij 2 maanden uit de nieuwsgroepen. Echter vandaag kreeg hij zijn telefoonrekening van zegge en schrijven €2013,-
De hoge kosten zaten hem in het data verkeer van zijn internet.
Hij is gelijk in de telefoon geklommen om te vragen hoe dit kon. Blijkt hij een data limiet te hebben van 250MB.
Alle abbonee's die een contract hebben afgesloten voor 1 Januari 2005 hebben deze limiet.
Na 01-01-2005 is deze limiet komen te vervallen.
Abbonee's die een limiet hebben, hadden na genoemde datum zelf moeten bellen om over te gaan naar een abbo zonder data limiet.
Dit is toch te krom voor woorden?
Wat is hier aan te doen?