femke98
Meubilair
- Lid geworden
- 16 dec 2006
Het volgende doet zich voor.
Iemand waarvoor ik een website heb gemaakt in Wordpress heeft een eigen 0909 nummer.
Nu wij ze een bel knop op haar website. Echter, daar zijn geen plug-ins voor. Ze heeft haar nummer bij een bedrijf ooit gekocht en daar zit ze aan vast.
Die hebben mij nu het volgende door gegeven, maar helaas gaat dit wat boven mijn pet.
Het script waar ze het over hebben, heb ik nog niet ontvangen.
Dit is echt het enige wat ik gekregen heb. Ik heb ze al gebeld (omdat mijn mail terugkomt) maar ik vind ze ontzettend warrig. Ik maak WP websites voor huis-tuin en keuken plus voor eenmansbedrijfjes, ik kan best wel wat, maar ik heb dit nog nooit bij de hand gehad.
Wie snapt dit wel en kan mij helpen?
Iemand waarvoor ik een website heb gemaakt in Wordpress heeft een eigen 0909 nummer.
Nu wij ze een bel knop op haar website. Echter, daar zijn geen plug-ins voor. Ze heeft haar nummer bij een bedrijf ooit gekocht en daar zit ze aan vast.
Die hebben mij nu het volgende door gegeven, maar helaas gaat dit wat boven mijn pet.
Het script waar ze het over hebben, heb ik nog niet ontvangen.
Dit is echt het enige wat ik gekregen heb. Ik heb ze al gebeld (omdat mijn mail terugkomt) maar ik vind ze ontzettend warrig. Ik maak WP websites voor huis-tuin en keuken plus voor eenmansbedrijfjes, ik kan best wel wat, maar ik heb dit nog nooit bij de hand gehad.
Wie snapt dit wel en kan mij helpen?
Code:
// - Er moet een database aangemaakt moet worden (carouselagent) en een Table (agents)
// - Bepaalde gegevens moeten worden gevuld (boxnummer, extensionId, extId etc)
// - Verder krijg je een script die doet schrijven in de db en ook een voorbeeld die de database uitleest.
// - Je moet een script als een cronjob kunnen moet runnen.
/********************************************************************************************************************************************/
/* AGENTS TABLE STRUCTURE */
/* */
/* Column Type Null Default Comments */
/* uniqueDBId int(11) No */
/* boxnummer varchar(20) No */
/* naam varchar(25) No */
/* extensionId varchar(6) No */
/* extId varchar(6) No */
/* status varchar(20) No */
/* Afbeelding varchar(250) No */
/* Profiel varchar(250) No */
/* .-Indexes----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------. */
/* | Keyname Type Unique Packed Veld Column Cardinality Collation Null Comment | */
/* | PRIMARY BTREE Yes No uniqueDBId 2 A No | */
/* |______________________________________________________________________________________________________________________________| */
/* */
/********************************************************************************************************************************************/
Laatst bewerkt: