Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie verzonden e-mail. Daarin staat het adres van mijn ftp-server en daar kun je alles van Businessbox 2000 ophalen.
gan naar ftp://82.95.236.150 en log in met "FTP" en als wachtwoord "ftp". Daarop staat een image van businessbox en een later uitgebrachte update. De image branden op een cd en dan vanaf die cd installeren. Daarna de update uitvoeren.
...en dan ook nog eens heel mooi geld van voor de laatste crisis. Mag je ook ophalen...
Ik heb overigens ca. 50 cd's van zappa.. zou ik ook op die ftp server kunnen zetten wellicht....
Onder Win98 werkte dit goed. Na mijn overstap naar Win XP kan ik mijn indertijd gemaakte data-bestanden, met de extensie 'adr' niet meer openen. Wèl het door Davilex bijgevoegde voorbeeldbestand, genaamd: 'voorbeeld.adr'. Het programma op zich start (dus) nog wel op. Ik werk met de originele Davilex cd-rom, die versie 8.0.1.52 heeft.
Er schijnen update-bestanden te zijn, weet iemand hoe ik daar nog aan kan komen? Davilex geeft op geen enkele manier ondersteuning.
En is er een manier om het adresbestand van Davilex te converteren naar bv. een tekst- of ander bruikbaar bestand?
Bvd voor een nuttige reactie.
Ik heb overigens ca. 50 cd's van zappa.. zou ik ook op die ftp server kunnen zetten wellicht....
die nrg file... kan ik die alleen branden met nero ofzo? dat heb ik nl. niet :-( is het veel moeite om er een iso van te maken?
groeten, eurnie
zou tof zijn, als je de moeite wilt nemen....
nog even over de davilex waar het mee begon, die nrg file... kan ik die alleen branden met nero ofzo? dat heb ik nl. niet :-( is het veel moeite om er een iso van te maken?
groeten, eurnie
Ik heb al bijna 20 jaar met davi adrss gewerkt.( op 2 floppy's). Werkte altijd tot en met XP.
Nu heb ik mijn PC geformateerd, back-up gemaakt (feenstra bak.). Maar helaas ik mis mijn floppy's. Wie kan mij helpen aan floppy's of hoe ik feenstra bak anders kan openen.
Ik mis mijn gehele adressen bestand.
Willem Feenstra
Hoi Peer,
Ooit eens begonnen met deze draad, ontvang ik nog steeds meldingen...
Dat oude geld...? Zou ik eh... ook? Maar kan dat in één keer, of stuk voor stuk? Als jij het goed vindt uiteraard. BVD
Groet.
Ook even naar mijn ftp-server en daar dat programma downloaden en op disk zetten.
dan ook nog de update die er ook bijstaat downloaden en uitvoeren.
Daarin zit ook davi-adres. Op de ftp server staat dan ook nog een update voor het adres-gedeelte, maar dat heb je dan waarschijnlij niet meer nodig. Dan die datfile met je adressen er in zetten. wellicht dat het dan allemaal weer werkt.
Ja die heb ik, weet niet of je hem nog nodig hebt.
Zag dit bericht en dacht zal even reageren.
Wanneer je een stuk terug leest in deze draad dan zie je waar je een en ander kan ophalen. Alles staat op mijn FTP-server
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.